خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

خوابگاه تابستان

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ


هیچی ننوشتم از خوابگاه تابستان!!

خوابگاهمون همون خوابگاه وصاله که تو طول سال مال پسرهاست! همون پارسالیه که اینجا نوشته بودم از وضعیت فجیعش :دی

اما امسال اصلاااا مثل پارسال نیست. سوسک نداره! خیلی خوب و تمیزه به نسبت پارسال. هرچند در برابر خوابگاه ما(چمران) اصلااا خوب نیست! ولی به هرحال قابل تحمله :)


هم‌اتاقیام هم یکی شبنم عزیزمه که بهترین دوست دانشگاهمه و سال اول هم‌اتاقی بودیم و سال بعد می‌ره شریف. دو نفر دیگه هم برقی ۹۱ی هستن که کارآموزیشون تهرانه. نفر پنجممون هم دوست م.شیمیمونه که هنوز نیومده و نمی‌دونیم کجا قراره جا بشه!!!!

فعلا اوضاع خوبه:)

سحری درست کردن تو خوابگاه هم حس خودشو داره!

  • مهسا -

نظرات  (۵)

ان شا الله هرچی خیره :)
پاسخ:
ایشالا :)
سلام
عیدتون مبارک :)
می گم در مورد اون فرصت شغلی ننوشتین چی شد :دی
پاسخ:
سلام :)
رفتم مصاحبه. پذیرفته که شدم. ولی شرایطش برام خوب نبود. ۴روز در هفته کار می‌خواستن! صحبت کردم با بچه‌های آزمایشگاه گفتن اصلاااا نمی‌شه در کنار درسم! استادم هم دعوام می‌کنه :))


خوب خدا را شکر:)))))

ناز روزه هات قبول....
عیدت مبارک....
پاسخ:
مرسیییی :* برای شما هم قبول باشه. مبارک باشه عید :)

من هم وصال بودم یک سال :) سال دوم دانشگاه. هم اتاقی های خوبی آنجا داشتم و خوب بود. فقط آسانسور نداشتنش سخت است چون من طبقه چهارم بودم.

پاسخ:
عههه! چه جالب :)
مگه فاطمیه آسانسور داره؟!! چمران که ما بودیمم نداشت...تا طبقه‌ی ۴ پیرمون درمیومد...
اون پست پارسالیه را خوندم... دارم به این فکر می‌کنم که اگه نسبت سوسک به متر مربع از فلان عدد بیشتر بشه، می‌تونه باعث بشه کلاً تهران نزنم یا نه. :-" #سطح_دغدغه‌ها
+ اشاره می‌کنن خوابگاهای شریف گربه هم داره تازه. :))
پاسخ:
:))
من با گربه خیلی خوبم آخه...مشکلی نداره اصلا گربه واسم! خیلییییییییی زیاد دوست دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">