خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

شب نوشت!

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ
چند وقت بود من اینجوری نشده بودم؟؟؟
دوباره همینجور در حالی که داشتم مسئله نظریه حل می کردم یه قطره اشک چکید روی دفترم!! خودم تازه فهمیدم دارم گریه می کنم!
ساعت از 9شب که میگذره همه ش چشمم به گوشیمه فک میکنم الان مامان زنگ می زنه. الان خیلی سرش شلوغه 2شبه زنگ نزده.
دهر روز ظهر بابا زنگ میزنه عوضش.
ولی من شبا نیازشون دارم انگاری.
دلم گرفته!
همینجوری الکی الکی!5 شنبه میرم ایشاللا :)
امشب بعد از مدتها به جای نون و پنیر و تخم مرغ که من به خودم قول دادم وقتی رفتم خونه نخورم دیگه، ماکارونی پختیم!
  • مهسا -

نظرات  (۲)

اگه حیلی وقته که نرفتی خونه جتما در اسرع وقت برو که فقط دیدن خانواده میتونه روحیه آدم را کلی....... عوض کنه:)
پاسخ:
بله واقعا بهش نیاز دارم :)

انشاالله میری خونه و این دلتنگیها هم برطرف میشه....

تغذیه تو خوابگاه خیلی مساله است!! وقتی نه وقت داری و نه امکانات کافی و نه مادری که برات غذا آماده کنه.... :( اگر میتونی مقادیری غذای نیمه آماده فریز شده از خونه بیار که تا چند روز مشکلی نداشته باشی! ;)  من که از پلوپز برای پخت و پز استفاده میکردم داخل اتاق. چون آشپزخانه عمومی رو هیچ وقت نتونستم تحمل کنم.

پاسخ:
بله ایشاللا :)
مشکل اینجاست که من آشپزی بلد نیستم :-" یعنی به جز ماکارونی و املت هیچییی بلد نیستم درست کنم حتی برنج هم نپختم تا حالا :-"
بعد مامانم هی میگه پلوپز بدم بهت ببر من میگم نمیخوام :-"
آخه وقتی فاصله خونه رفتن ها خیلی زیاده غذاهای تو فریزر هم تمام میشن :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">