خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

دورهمی گرم در شب سرد پاییزی...

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

کیک شکلاتی پختم و با سعیده (هم‌اتاقیم) و مریم (صمیمی‌ترین دوست دبیرستان و هم‌خوابگاه جدیدم:دی ) چای داغ و کیک خوردیم و گپ زدیم و یاد روزهای دور ترم اول کارشناسی کردیم در یک شب سرد پاییزی...:دی

خداروشکر به خاطر این روزها... :)


  • مهسا -

نظرات  (۹)

چیز خاصی نبود!
دل نوشته های یه کنکوری ک آخرین پست شما تو سمپادیا باعث شد یه سری تصمیم خوب بگیره...
جزییات رو هر وقت تونستم میگم،الان وقت ندارم! 
پاسخ:
وااای چه حس خوبی... :)
  • Vincent Valantine
  • یوزر پس وبلاگتون بدید ناخونده‌ها رو نمایش عمومی کنم ببینیم که قلمش خشک شده؟:دی
    پاسخ:
    یا خدا :))))
  • Vincent Valantine
  • :))
    چرت و پرتایی که 45 تا 45 تا لایک میخورد و همه دوست داشتند و دارند ولی گیرشون نمیاد.
    پاسخ:
    :)))) لطف دارین واقعا...خشکیده قلمم...

  • Vincent Valantine
  • خب به فکر خودتون نیستید به فکر ما باشید دلمون تنگ شده واسه نوشته‌ها هی هم میگیم چیزی نگیم بهش سخت نگیریم تو فشاره این روزها و ...

    پاسخ:
    لطف دارید شما که چرت و پرتای منو میخونین...
  • Vincent Valantine
  • اومدم اون پست خدابیامرز رو نظر بدم وبلاگت گفت چنین مطلبی وجود ندارد که 
    گفتم بود همینجا بود
    گفت کو؟ کجا من که چیزی نمیبینم که
    گفتم همینجا بود اسمشم دوست بود و ...
    گفت خواب دیدی عزیزم به خودت فشار نیار ...
    پاسخ:
    :))
    حال و روزم همینه...
    هر حرفی میخوام بزنم، هر چیزی میخوام بنویسم، میگم: «خب که چی؟!» و نه می‌گم و نه می‌نویسم.
    سلام 
    توی اینستا یه پیام بهتون دادم،بار اول ب حد کافی حرف زده بودم ظاهرا ارسال نشد ! بعدش خلاصه تر نوشتم
    اگه مایل بودید جواب بدین ک بدین اگه هم نه صرفا بگید مایل نیستیم! :)
    پاسخ:
    سلام. متاسفانه من با لپ‌تاپ اینستا چک میکنم و نسخه وب دایرکت نداره!
    اگر خواستید همینجا بفرستید پیامتون رو.
    شیرینی‌پزیییییییییی :قلب
    پاسخ:
    اونم با امکانات خوابگاهی :)))))))))
  • Vincent Valantine
  • خدارو شکر که تو جمعی هستین که بهتون انرژی میده :)
    پاسخ:
    صد شکر:)
    چه عالییییی... نوش جان. تو پلوپز پختین؟
    پاسخ:
    مرسییی:)
    نه تو قابلمه‌ی تفلون روی گاز:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">