خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

خالگی!

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ
دیدمش و ناگهان عشقی و دوست داشتنی در من ایجاد شد که پیش از آن هرگز تجربه‌اش نکرده بودم. موجود کوچک ظریف و ضعیفی که حتی توانایی گریه کردن نداشت و من بی‌نهایت دوستش داشتم. یک جور دوست داشتن جدید. متفاوت با آن‌ حسی که نسبت به مادر و پدرم دارم یا نسبت به خواهر و برادرهام. و این عشق جدید به زانودرم آورد و به گریه‌ام انداخت. این عشق مرا سوزاند و همچون ققنوس مهسای جدیدی از خاکستر من متولد شد. مهسای جدیدی که برای خودم و برای خانواده غریبه بود. مهسای جدیدی که بسیار بیش‌تر از مهسای قبلی دوستش می‌دارم. 
حسی دارم غیرقابل توصیف. حسی که از بیمارستان و از لحظه‌ی دیدن «مِهراد» کوچک ایجاد شد و در اولین شب زندگیش در بیمارستان تشدید شد طی روزهای بعد قوت گرفت. حسی که باعث می‌شد از تصور درد کشیدنش موقع گرفتن  سه بار آزمایش خون پابه‌پایش درد بکشم و موقع زرد شدنش غمگین شوم و ار تصور نبودنش زار زار گریه کنم.
من خاله شدم  :)
  • مهسا -

نظرات  (۱۰)

تبریک می گم اساسی!
پاسخ:
متشکرم:)
مبارکه. ....
عکسش را تو تلگرامت دیدم. حدس زدم خاله شدی. اصولا خاله ها از این کارها میکنن نمیدونم چرا؟!؟!😜
مهراد.... اسم مورد علاقه من برای پسر خیالی ام😄😄😄😄
اانشالله همیشه سالم و درکنارتون باشه
تبریک میگم خاله جان....
پاسخ:
مرسییییی:)
چون خاله‌ها حس می‌کنن هم‌زادشون بچه‌دار شده...یه حس خاص عجیبی نسبت به بچه‌هه پیدا می‌کنن...جدا خواهر آدم مثل هم‌زادش می‌مونه آخه...
مبارک باشه :)
مشتاقم هر چه زودتر حسِّت رو تجربه کنم. ولی یکی از حسای جدیدی که داشتم لحظه ای بود که خبردار شدم قراره خاله بشم. نمیدونستم باید گریه کنم یا بخندم و عکس العملم چی باشه. خیلی غریب بود خلاصه :)
پاسخ:
عزیییزم به سلامتی:) مبارک باشه. خیلی حس خوبیه واقعا!
آخ آخ...اون حس لحظه فهمیدن ماجرا که اصن یه چیز عجیبیه :دی واسه من خیلی عجیب بود! خودم خوابشو دیدم و فهمیدم!
منم کامنت بذارم سه تا الهه پشتِ سر هم کامنت داشته باشن ؟ :)

من از روزی تولد آقا مهراد تصمیم گرفتم بهت تو تلگرام پیام بزنم اما تا این لحظه نتونستم. (خوشم نمیاد خیلی از اررتباطهای تلگرامی، ... ) بازم تبریک میگم. :)

خاله بودن شیرین ه، خیلی! نمیدونم شاید هم چون من خاله ی خوبی دارم فکر میکنم خیلی خوبه که آدم خاله باشه و خاله داشته باشه! و قبلترش خواهرِ بزرگتر داشته باشه!

:)

ایشالا آقا مهرادتون هم بزرگمردی باشه :)
پاسخ:
وای چه بامزه :))) ۳تا الهه پشت سر هم :))
مرسییییییییییی عزیزم:** کاش خاله‌ی خوبی باشم واسش. بی‌نهایت دوستش دارم...بی‌نهایت...
دعاش کن :* :)
بازم مبارکه :)
یه بار داشتم فکر می‌کردم یه لحظه‌های نابی تو زندگی هستن که خدا سر راه زندگی طبیعی آدم قرارشون داده. لحظاتی که احساسش با هر لحظه‌ی دیگه‌ای تو زندگی‌ات فرق می‌کنه و یه چیزی رو وارد زندگی می‌کنه که تا حالا تجربه نکردی‌اش. گاهی آدم یادش میره احساس اون لحظه رو. خوبه که برگرده و یادآوری‌اش کنه. اینم یکی از همون لحظه‌های ناب بوده :)
ما هم تجربه‌اش کنیم ایشالله! :دی
پاسخ:
مرسیییی:)
آره واقعا از لحظات ناب بود! یه حس خیلی خیلی خیلی خاص و جدید!
ایشالااااااااااااا :دی :)
(چه بامزه که دو تا الهه‌ها پشت سر هم کامنت گذاشتین :دی )
آقا منم تا قبل از عمه شدن، دیده نشده بود که عسل و قشنگ و اینا جز ادبیاتم و سمایلی و استیکر ماچ و بغل و اینا جز متن پیام‌هام باشه
که خب الان هست :دی
پاسخ:
آخیییییییییییییییییی :)
مبارک باشهههههههههههه
چه خوب توصیف کردی احساست را
زردی اش بهتر شد؟
پاسخ:
مرسیییییییییییییییییی :)
بله بله خداروشکر!
یه عکس جدید می‌فرستم ازش که رنگ و روش بهتره توش:دی
مبارک باشه
منم تا چند ماه دیگه تجربه ش میکنم این حس ایشالا.
خیلی خوب میتونم حسش کنم نوشته رو! 
اسم خاص و قشنگی هم دارند 
سالم و سلامت باشه و قدمش برای خانواده پر خیر و برکت :)
خاله مهسا :دی
پاسخ:
مرسییییی ایشالا همینجوری باشه :)
:دی
خالگی شما مبارک باد !

http://jorda.ir
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">