خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

قبل از تعطیلات‌نوشت!

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ
سفر مشهد شد یکی از خاطرات تکرارنشدنی من از دانشگاه و به ویژه خوابگاه، اونم خوابگاه جدید که تا اینجا برام خاطره‌ی زیادی نساخته بود...
بسیار بسیار از کوی متشکریم به خاطر تدارک دیدن امکان این سفر...
حالی رو که یکشنبه داشتم با یه دنیا عوض نمی‌کنم...روز شهادت حضرت مادر(س)، بارون شدید، هوای خوب، صحن‌‌گردی من و مه‌زاد تو حرم...
اون حال خوب من که ساعت ۳ صبح از دارالجابه شروع شد و ساعت ۷ صبح تو صحن انقلاب تموم شد...
خدا کنه این آخرین سفرم به مشهد نباشه...خدا کنه بازم قسمتم بشه زیارت حرم امام رضا(ع)...
مشاهداتم از این سفر خیلی زیاده و حتما خواهم نوشت ازشون...اما اینکه عمومی بنویسم یا هیچ موقع منترشون نکنم رو نمی‌دونم...ببینم چی می‌شه:)

الان که دارم تند و تند با عجله می‌نویسم، دور و برم چمدون‌ و یه عالمه وسیله رو زمین رها شدن. ساعت ۱۱ شب راهی اصفهانم ان‌شاءالله برای تعطیلات عید...یکی از حس‌های خوابگاهی که خیلی دوستش دارم، همین شب آخر قبل عیده که می‌رم که تعطیلات رو به دور از دانشگاه و در کنار خانواده بگذرونم...
کلی حرف و خاطره هست از سفرمون که فکر نکنم عمومی بنویسمشون.احتمالا حجم پست‌های منتشر نشده‌م ۲ برابر می‌شه بعد این سفر:))
الان خیلی عجله‌ای دارم می‌نویسم و باید آماده بشم که برم! ولی می‌خواستم حتما این پست رو همین امشب بنویسم.
:)


  • مهسا -

نظرات  (۱)

اگر تونستی از حال و هوای سفر مشهد بنویس
تعطیلات حسابی خوش بگذره، حالا همه اش را منتشر نشده نگذار، بعضی هاش را هم بگذار ما بخونیم :)
پاسخ:
این ددلاینامون بگذرن، می‌نویسم ایشالا:))
چشم:**
به شما نیز هم. شما که خیلی خفنه تعطیلاتتون :دی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">