خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

سیاست

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

هرگز این آدم‌هایی رو که می‌گن ما با سیاست کاری نداریم درک نکردم!! هرگز! مگه می‌شه آدم با سیاست کاری نداشته باشه؟! مگه می‌شه آدم بدون اینکه حق و باطلش مشخص باشن زندگی کنه؟! مگه می‌شه آدم تو اجتماع زندگی کنه و با سیاست کاری نداشته باشه؟! مگه می‌شه آدم فکر کنه نهایت وظیفه‌ش درس خوندنه و لاغیر؟! مگه می‌شه...؟

پ.ن: واضحه که منظورم از سیاست، سیاست‌بازی نیست!

پ.ن۲: گاهی فکر می‌کنم چقدر زندگی راحت‌تر بود اگر در خانواده‌ای تا این اندازه سیاسی متولد نشده بودم...بعد هم پشت سرش فکر می‌کنم که چقدر زندگیم پوچ بود اگر هیچ موقع دنبال پیدا کردن حق و باطل نبودم...

الهی شکر:)


  • مهسا -

نظرات  (۵)

مهسا آخه فکر کردن به سیاست جز اعصاب خوردی چیزی واسه آدم تولید نمیکنه.
من برای همین ترجیح میدم به سیاست فکر نکنم و صورت مساله را پاک کنم.
پاسخ:
درسته. خیلی خیلی خیلی اعصاب‌خردی داره...ولی واجبه فکر کردن بهش. بعد من منظورم از سیاست اصلا اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و اینا نیستا...اصلا! حرفم خیلی فراتر از ایناست...

این نظری بود که برای اون پست که پاک شد نوشته شد امّا نمی‌دونم به دستتون رسید یا نه

((راستش قصد داشتم تا یه مدّت سعی کنم کمتر نظر بدم

امّا مگه در مقابل قسمت سوم می‌شود>

پرچم تسلیم ما در مقابل این متن بالا رفته

خیلی دلنشین بود

(به ما این روشن‌فکری‌ها نیومده حقیقتا...

برگرفته شده از khabgahneveshteh.blog.ir
)

 

:)

))

قصد گلایه از پاک شدن پست ندارم و اصلاً هم دوست ندارم آرامشی که قراره این وبلاگ بهتون بده از بین بره

فقط می‌خواستم نظرم بخونید.

پاسخ:
مرسی مرسی
:)
کامنت بذارین واسم...چرا می‌خواین نذارین؟ جزء‌ معدود آدم‌هایی هستید که کامنتاتون برام خیلی مهم و الهام‌بخشه...


مسئله اینه که تو سیاست حقی نیست که در طلبش بود. جنگ قدرته که ظاهر حق و باطل پوشاندن!! ..
پاسخ:
توجه شمارو به پ.ن جلب می‌کنم ;)
الان تو مطمئنی به حق رسیدی؟!
پاسخ:
در طلب حق بودنه که مهمه نه به حق رسیدن:) مسیره! نه مقصد.
امان از وقتی که باطل با کمی از حق همراه باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">