خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

مهزاد

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ

وای خدای من!

این روزها رو میشه استاپ کنی که نگذرن؟؟؟

احساس خوشبختی میکنم!!

عاشق مهزادم من!

عاشق مریمم!

عاشق مهسام!!

این همه مهربونی؟؟ این همه محبت؟؟؟ این همه نزدیکی آخه؟؟؟

با هم که حرف میزنیم ها اصلا سبکِ سبک میشیم!

خدایا شکرت!!

خدایا یه کاری کن مهزاد اینقدر احساس منفی نداشته باشه! این قدر احساسِ کمبود! اگه بدونه چقدر از همه واسه من عزیزتره! خدایا مطمئنم تو هم خیلی دوستش داری! خداجونم به خاطر زندگی در کنار این دوستهای خیلی خوب ممنونم ازت!


  • مهسا -

نظرات  (۲)

:*

سلام. خوبی مهسا خانم؟

من از کامنتی که تو سایت "تو فقط لیلی باش" گذاشته بودی اومدم اینجا! برام جالب بود که کامپیوتر دانشگاه تهران هستی و خوابگاهی! آخه منم استعداد درخشان بودم و برق 81 بودم و خوابگاهی... خواهرم هم عمران 84 بود اون هم دانشگاه تهرانی.... البته همسرم هم برق 80 بوده ولی خوابگاهی نبوده!... خلاصه از آشناییت خوشحال شدم....

راستی یک دوستی هم دارم که فرزانگان اصفهان بود و برق 81 و خوابگاهی! هنوز هم با هم دوستیم و از زمان خوابگاه تا الان که اون هم مثل من تهران زندگی میکنه با هم دوستیم.... اون هم مثل من یک فرزند داره... البته دخترش حدود 10 ماه از پسر من کوچکتره ....

استرسها و فشار درسی تو را در این روزهات درک میکنم عزیزم.... مطمئن باش وقتی این روزهای سخت بگذره فقط خاطره های خوبش میمونه....

پاسخ:
سلام! وای خدا میدونه چقدر خوشحال شدم از کامنتتون! :) خیلی زیاد! من ورودی 90 هستم! یعنی شما 9 سال قبل از من بودید :)
من مدار منطقی رو ترم پیش گذروندم.بله با دکتر نوابی و همون شونصد تا پروژه و تمرین و ... وای که چقدر سخت میگذشت!! خوشحالم که میدونین درس گذروندن با دکتر نوابی یعنی چی :دی

من هم دقیقا به این امیدم که خاطرات خوب بمونه از این روزها!اگه نه که الان از خستگی مریض شدم... فقط به فکر خاطراتشم!:)
خیلییییییییی خوشحالم کردین!
خدا پسرتونو حفظ کنه واستون ایشاللا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">