خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

خوشحال :)

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ


  • مهسا -

نظرات  (۱۰)

تبریک میگم.....

موفق باشی.....

پاسخ:
مرسیییی :)
مبارکه ان‌شاءالله.
:)
پاسخ:
متشکرم :)
تبریک،
انشاالله موفق باشید،

در ضمن هنوز منتظر اون بسته تجربیاتت و نصایحتون هستم!


پاسخ:
سلام :)
متشکرم.
چی؟ قرار بوده چیزی بگم؟ من همه چی رو یادم می‌ره. اگر قرار بوده چیز خاصی بگم یادآوری کنید بهم لطفا.
سلام
مبارکه:))))
خیلی تبریک میگم ... موفق باشید ان شاءالله:)
منم سال دومی نرم افزارم...شما که اینقدر تواین رشته موفق بودید میشه منو راهنمایی کنید؟
اینکه شما این سالها چجوری درس می خوندید..برای ارشد چیکار کردید که اینقدر عالی موفق شدید؟در زمینه کاری همزمان با تحصیل باید چیکارکنم؟معدل چقدر مهمه؟:D
کلا خیلییییییییی دوست دارم بخصوص برای ارشد از راهنماییهاتون استفاده کنم:)
البته شاید زود باشه..;)
ایشالا قبولی دکتراتون:)
پاسخ:
سلام
متشکرم ممنون :)
باید صحبت کنیم در این مورد خیلی مفصله!
مباااااااااااااااااااارک باشه :)
پاسخ:
مرسییییییی :)
سلام
ان شاءالله مبارک باشه
و
پر از خاصیت...

پاسخ:
سلام.
خیلی ممنونم :) ان‌شاءالله...

به سلامتی :)
تبریک دوباره
مبارک باشهههههه
تا شروع ترم جدید هم چیزی نمونده... شروع خیلی خوبی داشته باشی مهسا جان
پاسخ:
مرسیییییییی:) تا شروع ترم جدید که چیزی نمونده! ولی من هنوز ترم قبلو تموم تکردم :))))))))
تبریک مهسا :)
پاسخ:
مرسی :)
مبارکه بسلامتی :)

مال منم نوشته بود مردود خخخ
پاسخ:
ممنون :)
ایشالا سال بعد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">