خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

اسکایپ

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ


همیشه از اسکایپ بدم می‌آمده! وقتی کسی حضور فیزیکی جلوم ندارد ترجیح می‌دهم باهاش چت کنم. آدم نوشتاری‌ایم کلا. از تلفن هم متنفرم. به نظرم اختراع بیخودیست :)) پیام‌های متنی کافی هستند برای برقراری ارتباط.

از اسکایپ و چیزهای مشابه بدم می‌آید. دوست دارم وقتی کسی را می‌بینم، بتوانم بغلش کنم. دستش را بگیرم. برق چشمانش را از نزدیک ببینم.
اسکایپ بیشتر از اینکه دلتنگیم را از بین ببرد، دلتنگ‌ترم می‌کند. انگار عزیزم را گیر انداخته‌اند در یک قاب تصویر چند اینچی و وقتی می خواهم بغلش کنم یا دستش را بگیرم می‌کشندش عقب و اجازه نمی‌دهند. اسکایپ دلتنگیم را به رخم می‌کشد.

اما حالا که دوستان یکی یکی می‌روند ازم قول می‌گیرند که اسکایپ نصب کنم و با فناوری‌های نوین آشتی کنم! برایم سخت و ناراحت‌کننده‌ست. اما عاقبت دارم اسکایپ نصب می‌کنم...


  • مهسا -

نظرات  (۵)

سلام
یه پیام تو سمپادیا واستون فرستادم انگار سمپادیا نمیایین
اگه میشه نیگا کنین من میخوام برنامه نویسی ماژول ژیروسکوب و شتاب سنج خطی رو بنویسم با برنامه رابط i2c

پاسخ:
سلام
من لاگین نمی‌کنم تو سمپادیا دیگه. خیلی وقته.
من هیچی یادم نیست از این چیزا :دی آخرین باری که باهاشون سر و کار داشتم ۵ سال پیش بوده.
من قبلا هم گفته ام در این مورد نظرم برعکس شماست!
پاسخ:
بله :)
هیییی! اولش خوبه ولی وقتی قطع میکنی دلتنگ تر میشی!
پاسخ:
آره دقیقا :( چند بار تجربه‌ش کردم تا حالا...
اوهوم
مثل یه مسکن خیلی تلخ
پاسخ:
هععععی
امیدوارم برای شما به این حد نرسه اما نمونه‌هایی دیدم اینقدر از عزیزشون دور موندند که دیگه دلتنگ صداشون شده‌ بودند
همین که بعد مدت طولانی صداشون رو می‌شنیدند دلشون رو واسه یه لحظه می‌لرزوند ، آشتی کنید که به اون حد نرسید
پاسخ:
مجبورم آشتی کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">