خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

روزه

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ

یک دوست زرتشتی داریم ما که از نظر اخلاقی بهترین آدمیست که دیده‌ام!

دیروز قصد کرده بوده روزه بگیرد گویا! دوستم بعد از ساعت ناهار بهش زنگ زده پرسیده: روزه‌ای؟ او هم با حسرت گفته: نه! غیبت کردم باطل شد...


من دیگه حرفی ندارم...برم بمیرم فقط...

  • مهسا -

نظرات  (۹)

  • علی کوچولو!
  • منو بگو که با این همه گناه های درشت درشت، هنوز ادعام میشه روزم...
    پاسخ:
    همه‌مون همینیم...
    تجربه دوست زرتشتی و اخلاق مداریش برای من هم مثال زدنیه!!
    پاسخ:
    چقدر خوبن!
    ما هم در دوره مون یک زرتشتی داشتیم که بسیار اخلاق مدار بود. مشکل ما از جایی شروع شد که فقه را برگزیدیم و اخلاق را کنار گذاشتیم.
    پاسخ:
    دقیقا...
    ما با این دوست زرتشتیمون مشهد هم رفتیم. صد برابر خالصانه‌تر از ما زیارت می‌کرد...
  • سعیده زارع
  • اون شعر پروین اعتصامی هست که تهش یه بیت داره با این مضمون میگه در شهر ما یک مسلمان هست آن هم ارمنی ست... الان بین ما هم یک مسلمان هست اونم مهسای زرتشتیست ...
    بریم بمیریم
    پاسخ:
    دقییییییییقا
    التماس دعا در این شبهای عزیز...
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا...
    از اون پست‌هاست که آدم می‌خونه، بعد می‌خواد بره در افق محو شه. :-"
    پاسخ:
    حس خودم...
    ما داریم به کجا میریم ؟؟  .....
    پاسخ:
    :-<
    خدای من ..
    امیدوارم در ماه رمضان توشه ات فراوان باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">