خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

10!

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ


سیگنال را خدا پاس کرد واقعا :))

ولی خب! می‌شد حالا همون ۱۰ رو نذاره مستقیم تو گلستان؟! ۱۰.۱؟۱۰.۲؟! اصلا ۱۰.۰۱!!! ۱۰ آخه؟! :)) فشار روانیش خیلی بالائه این ۱۰ه :دی

نیست بقیه نمره‌هام هم همشون عالین :))))) فقط همین ۱۰ رو کم داشتم!



ای بابا...ای بابا... اعصابم خرده واقعا... :(( اصلا کسی نمی‌تونه درک کنه فشار روانیش رو روی من!


اصلا این گلستان هم به نظرم یه مفهوم کنایی خوبی در خودش داره :)) «گل»ستان... :)) «گل»کاری‌های ما رو در خودش نگه می‌داره :))



پ.ن: خداییش گناه داشتما ولی...عجب ترمی گذروندم...عجب فشارهایی... واقعا نمی‌دونم چی بگم درمورد این ترم! گناه داشتم واقعا که اینجوری تموم بشه...

  • مهسا -

نظرات  (۸)

پس حق داری شاکی باشی...

پاسخ:
اوهوم...
اگر این جوری باشه که استاد باید به کل کلاس دو نمره اضافه کنه. ممکنه استاد بخواد از حق استاد بودن خودش استفاده کنه و بنا به مصلحتی که تشخیص داده به دو سه نفر نمره اضافه کنه. خلاصه اینکه همان طور که گفتم اساتید هر ترم موقع نمره رد کردن مجبورند کلی با دانشجویان سر و کله بزنند و اگر آدم های منصف و اخلاق مداری باشند روزهای خیلی سختی را می گذرانند. باور کن راست میگم. دو سه ترم اولی که همسرم استاد شده بود چند روز گرفتار همین مسائل بود، هر کس هم دلیلی داشت برای درخواست نمره. و واقغا دوره اعصاب خرد کنی بود. بعد با تدبیراتی این مسائل به طور کلی مرتفع شد!!
پاسخ:
۲نمره نه! ولی به همه حدود ۰.۳ اضافه کرده که به من همونم نکرده!!!! حق ندارم شاکی باشم؟! استاد باید جوری ارفاق کنه که ترتیب نمرات عوض نشه...
می‌دونم اگر نه اونو...پدر خودم استاد هستند و با همین مشکلات درگیرند... منم تا حالا سابقه نداشته برم پیش استادی بگم بهم نمره بدید ولی ناراحت می‌شم از ناحقی‌ها. ترم۲ من ریاضی ۲ شدم ۱۸.۵ بعدا فهمیدم اونایی که ۱۶ ده بودند اینقدر رفته بودند پیش استاد و نمره گرفته بودند که رسیده بودند به ۱۹... 

مبارکه................

بابا شاید نمره خودت زیر و نزدیک 10 بوده استاد بنده خدا 10 را بهت داده که پاس بشی ;))))

 

دور از شوخی اتمام تمامی استرس ها و نوید روزهای بهتر را بهت تبریک میگم

پاسخ:
سلاااااااام!‌ کجایین شما؟!‌ دلم تنگ شده بوووووووود واسه‌تون :)
نه بابا! جمع نمره‌م ۱۰ بود! بعد ۸.۷ به بالاهارو هم ۱۰ کرد در نهایت. ولی خب منو اضافه نکرد :(

مرسیییی! امیدوارم روزهای بهتری در راه باشن :))
سلام!

میگم مهسا خجالت بکش!!!
یعنی تو معدلت از اون موقع تا حالا بالای 18 بوده انقد اه و ناله میکردی؟؟؟؟

بیا راز این معدلت رو به بچه های سال پایینی ارائه کن، خیر دنیا و اخرت رو ببر!
 
پاسخ:
سلام.
کی گفته من معدلم بالای ۱۸ بوده!؟ گفتم نزدیک ۱۸... اونم نه معدل کلم...معدل ۳ ترم اخیرم فقط...
حق می دم یه دوره زمانی ناراحتی بکشین 
چیزی رو که خودم نمی تونم انجام بدم ازتون بهتره نخوام 
همون یه دوره زمانی ناراحتی رو برای خودتون تجویز کردید ادامه بدید :)
پاسخ:
:-<
:)) سخت نگیر.... اگر بدونی همین رد کردن نمره ها چه فشاری به اساتید وارد می کنه!! التماس و عجز و لابه و ارائه دلایل مختلف و درخواست های متنوع جهت افزایش نمره از سوی برخی دانشجویان که صد البته شما جزو آنها نیستی واقعا خسته کننده و استرس آور است!
پاسخ:
:(
آخه واقعا وقتی بالای ۸ هارو می‌کنن ۱۰، این درسته ۱۰ من ۱۰ بمونه؟ این انصافه؟ یعنی ۱۰ من با ۸ یکی دیگه یکی بود که به من هیچییی اضافه نکرد؟‌:( آخه شما که نمی‌دونین این ترم معدلم چقدر پایینه... :( بعد از چند ترم معدل نزدیک ۱۸ گرفتن این ترم ۱۴ه معدلم :((
 سخت نگیر خاطره می شه
این 0.01 هم اضافه شه تاثیری نداره
فکر داشته هات باش که 8ترمه تموم شد و ارشد دانشگاه خوب ، نگرانی هم تموم شد
پس اعصاب خوردی هم تموم کن :)
پاسخ:
د نه دیگه...فرق داشت! واقعا فرق داشت!‌این ۱۰ قراره بشه آینه‌ی دق من تو کارنامه‌م :|||| ۸.۷ ها رو ۱۰ داده، به من یه ۰.۰۱ هم اضافه نکرده نامرد...
اتفاقاً الآن اومده بودم بپرسم اون ده کذایی همون سیگنال بوده یا نه. :))
× سؤال بی‌ربط: این گلستان را به هیچ وجه من الوجوه نمی‌شه روی لینوکس باز کرد :-؟
پاسخ:
اوهوم :|

می‌شه. به سختی. یه سری نرم‌افزار هست برای نصب نرم‌افزارهای ویندوزی روی لینوکس. مثل wine. روی اون باید اینترنت اکسپلورر نصب کرذ تا بشه گلستان رو باز کرد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">