خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

نیمه‌ی شعبان

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

داشتم فکر می‌کردم که آخرین باری که به امام زمان فکر کردم، کی بود؟ یادم نمی‌آمد.خجالت کشیدم. بیش‌تر که فکر کردم یادم آمد چند وقت پیش بچه‌های دانشگاه داشتند این اعتقاد ما به منجی را مسخره می‌کردند. من آن روز چه کردم؟! با لبخند سکوت کردم!!!! چقدر نقش فعالی دارم. چقدر من شیعه یادم رفته معنای مذهبم و مکتب انتظار را. چقدر غرق شدم در صفر و یک‌ها...

راستی، آخرین بار که به امام زمان فکر کردم، کی بود؟!



+اصولا آدمی نیستم که به این راحتی‌ها وابدهم. نمی‌دونم این چند روز چم شده که در برابر سیگنال تسلیم شدم و پذیرفتم که شروع کردن به خوندنش بی‌معنیه. به هرحال با وجود فرصت کمی که مونده تصمیم گرفتم کوتاه نیام و برم تمام تلاشمو براش بکنن. دعام کنین!

  • مهسا -

نظرات  (۶)

غول نسازین از این درس
بخونید ان شا الله این نیز بخیر بگذرد ، حس بدم به دلتون راه ندید که بازدهتون رو پایین میاره
پاسخ:
...
موفق باشی....
پاسخ:
مرسیییی :)
این ترس مال اینکه احتمالا زیاد نخوندین یا استاد سخت گیره و یا ...
اما حقیقت اینه که هرچی بیشتر درس رو بخونید و جلو برید احساس بهتری بهتون دست می ده و اطمینان خاطر بیشتری دارید ;-)
پاسخ:
بهتر نشدم...
این ناراحتی واسه درس منو یاده ناراحتی واسه کنکور می ندازه
سخت نگیر و بخون جل می شه ان شا الله
در مورد امام زمان نمی دونم چرا یاده این بیت افتادم

حضوری گر همی‌خواهی از او غایب مشو حافظ

متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و اهملها

پاسخ:
ترسش ناجوره. حسم رو نمی‌تونم توصیف کنم. فقط به خاطردرس نیست. یه سری چیز دیگه‌ست پشتش...
قورباغه (سیگنال) را زودتر قورت بده تا گنده تر نشده! آن وقت ممکن است تو گلو گیر کنه! :))
پاسخ:
:((
  • مـــسیـــرا
  • باسلام.
    ولادت باسعادت امام زمان(عج)برشما تهنیت باد.
     
    عنوان مطلب:          دلنوشته ای در وصف یار!
    لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=126
     
    تک تک نظر هارا بررسی می کنم و حتما بازم بهتون سر می زنم.
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">