خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

ut

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ب.ظ


اینقدر ut با گوشت و خون من آمیخته شده که کلا زیاد پیش میاد وقتی می‌خوام برم تو یه سایتی اشتباهی تهش می‌زنم .ut.ac.ir :)) در این حد که یه بار می‌خواستم برم تو سایت coursera زدم coursera.ut.c.ir

 ولی دیگه این دفعه خیلی جالب‌تر بود! می‌خواستم برم تو سایت دانشگاه شریف زدم:

sharif.ut.ac.ir

:))))))))

ut عزیزِ دل!


پ.ن: یه رشته اضافه شده تو اصلاحیه به عنوان زیرگرایش هوش مصنوعی به اسم «قرآن کاوی رایانشی» :)) که فقط شهید بهشتی داره!  بعد از اونور ظرفیت پذیرش علوم و حدیثشون صفر شده. بعد رئیس دانشکده‌ی الهیات گفته که حذف نشده رشته صرفا به کامپیوتر منتقل شده =)) بعد اصلا عالیه چارت درسی و برنامه‌ی درسی و اینا! آدم حس می‌کنه برنامه‌ی طنزه!

انصافا برید برنامه‌ی درسیش و درس‌هاش رو نگاه کنید! از این‌جا


  • مهسا -

نظرات  (۳)

من می‌رم ارشد این رشته، بعد اپلای می‌کنم. :))
پاسخ:
:))))

مسخره است!

بجای اینکه رشته های پایه را قوی کنن. 4تادرسش را با 4تا درس یه رشته مجزا قاطی میکنن میشه رشته جدید!

این رشته ابداعی باید مثلا پایان نامه یه دانشجوی ارشد هوش باشه. همین.... نه سالی  ان تا فارغ التحصیل!!!

پاسخ:
بله دقیقا! این یه موضوع هست تو فیلد دیتاماینینگ!‌ یعنی حتی خودش به خودیِ خود یه فیلد هم نیست چه برسه به رشته!!!‌
دیروز ما فقط داشتیم مسخره می‌کردیم! به نظر من با این حرکت احمقانه‌شون فقط قرآن رو به سخره گرفتن...
دانشگاه شهید بهشتی یه پژوهشکده داره به اسم اعجاز قرآن که مال گروه علوم و حدیثه!! بعد ۲ تا از اساتید هوش مصنوعیشون اونجا به صورت فعال حضور دارن! همینم هست که این رشته ایجاد شده...

:))) مطمین باش اگر بری شریف این عادت از سرت می افته!
پینوشت جالبی بود!
من همیشه پست ها را زود می خونم ولی اغلب با گوشی! با گوشی امکان کامنت گذاری ندارم!
پاسخ:
:))
خیلی ذوق می‌کنم از کامنتای شما و الهام خانوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">