خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

آزمایشگاه شبکه

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ


این ترم ما یه کلاس آزمایشگاه شبکه داریم که تا هفته‌ی دوم بعد از عید تشکیل نشد!! به دلیل اینکه بسیج آزمایشگاه رو گرفته بود!!!

ولی در عوض همین ۶ هفته‌ای که تشکیل شد خیلییییی خوش گذشت! هم چیزهای خوبی یاد گرفتیم و شاید مفیدترین آزمایشگاهمون بود و هم اینکه خیلی خوش گذشت. جالب اینکه استادمون از دانشگاه قم فارغ‌التحصیل شده! ولی این‌قدر همه چیز رو خوب درس می‌ده که...

جلسه‌ی پیش گفته بود که این جلسه هرکس رتبه‌ی کنکورش خوب شد باید شیرینی بیاره. و امروز راهمون نمی‌داد تو کلاس بدون شیرینی :)) رفتیم سرکلاس تک به تک رتبه‌هامون رو پرسید و همه‌مون رو به اضافه‌ی ۳ تا المپیادی‌هامون مجبور کرد پاشیم بریم بیرون ناهار بخریم! ما هم ۵-۶ نفری ۴ تا پیتزا خریدیم برای کل کلاس! این‌قدر خوش گذشت که حد نداشت! نصف کلاس که نبودیم :)) رفتیم کوییز دادیم و در همون زمان باقیمانده کلی چیز یاد گرفتیم و با هم خندیدیم و خوش گذشت و اینا!

شاید بهترین کلاس آزمایشگاهی که گذروندم! و صد البته که برای حسن ختام این ۸ ترم خیلی خوب بود :)



پ.ن: دیروز یه آقایی اومده بود تو سایت دانشکده می‌پرسید از من برای PL و کامپایلر چی خوندین؟‌:))))))))))


پ.ن۲: چه خوبه که آدم‌های دلسوزی تو دانشکده داریم که واقعا آدم رو هم یاری می‌کنن و بهش اطلاعات درست می‌دن:) فقط حیف که من اینقدر سست عنصرم :)) در روز ۳-۴ بار نظرم درمورد انتخاب دانشگاه عوض می‌شه! دیروز عصر اینجوری بودم که ۹۰ درصد شریف ۱۰ درصد تهران. بعد با یکی از بچه‌ها حرف زدم شدم ۹۹ درصد شریف ۱ درصد تهران. بعد با یکی دیگه حرف زدم شدم ۹۰ درصد تهران ۱۰ درصد شریف. بعد امروز رفتیم پیش معاون آموزشیمون شدم ۹۵ درصد تهران ۵ درصد شریف. بعد با یکی از بچه‌های آزماشگاه حرف زدم شدم ۱۰۰ درصد تهران ۰ درصد شریف :)) خدا بقیه‌شو به خیر کنه! تا ۵شنبه عصر وقت زیاد هست :))


پ.ن۳: روزی چندبار می‌رم تو سایت گروه نرم‌افزار دانشکده کامپیوتر شریف و زل می‌زنم به لیست آزمایشگاه‌هاش و به زور می‌خوام یه فیلد هیجیان‌انگیز و قشنگ از توش پیدا کنم که خودم رو راضی کنم به خاطرش برم شریف :)) و خب پیدا نمی‌شه متاسفانه :دی تا حالا به ۳ فیلد علاقه‌مند شدم(علاقه‌ی کاذب :)) )در مورد هر کدوم که تحقیق می‌کنم می‌گن استادش بده :))‌ یعنی در این حد شانس :))‌ (شانس نیست اسمش البته :دی )
  • مهسا -

نظرات  (۵)

  • زهرا نادری
  • آره اینطوری شنیدم که دارن می‌رن.
    نمی‌دونم به خاطر علاقه‌ی شخصی خودمه یا چی! ولی به نظرم استادهای هوش یه سر و گردن بهترن.
    دکتر رامسین رو منظورم بود.
    پاسخ:
    دارن می‌رن؟؟؟؟
    مهسا شریف به نظرم یه استاد خوب تو نرم داره که اونم داره می‌ره. همون هوشش بهتره به نظرم. مثلاً برای IR که تو هم دوست داری یه خانمی هست که تقریباً جدید هم وارد شده.
    پاسخ:
    خداییش نرم ریف به استاداش معروفه زهرا :)) تهران تازه داره چند تا استاد خیلی خوب جوون میاره...ولی تو اون زمینه ی خاص خب تهران بهتره :دی بعد جو و رابطه‌ی بی نساتادها و دانشجوها هم مثل اینکه تو تهران خیلی بهتره. اینو آدمایی که هم تهران بودن و هم شریف می‌گن :) ولی از نظر نظم و ترتیب آموزشی همه به اتفاق معترف اند که شریف بهتره :)
    هوش که من شریف قبول نمی‌شم. اگر قبول می‌شدم یم‌زدم یم‌رفتم با استاد جدیدشون بیوانفورماتیک کار می‌کردم.
    حالا اون یه تک استاد که می‌گی منظورت کیه که داره می‌ره؟!!!



    استاد مربوط (شبکه) را نام ببرید بد نیست ها :-" تعریف کردید ازش خب...
    محتمل است گذر ما هم بیفته به کلاسش در چند سال آینده :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">