خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

اصفهان من :)

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ


صبح رسیدم خونه و همه منتظرم بودن... خیلی حس خوبیه این حس...

نتایج کنکور هم قراره ۲۱م اعلام بشه. باید اعتراف کنم که اصلا دوست ندارم ۲۱م بیاد به این زودی‌ها...

چند شب پیش خواب دیدم رتبه‌م ۳۷ شده :))

خیلی نگرانم...


یه کوووووه کار برداشتم با خودم آوردم خونه.

شاکی نیستم از وضع موجود. ولی خسته‌م یه کم. یعنی راستش ناراحتیم از اینه که من که اصولا آدم مسئولیت‌پذیری بودم تو درس‌ها و کارهای گروهی الان داره بهم به یه چشم دیگه نگاه می‌شه. تعدادشون اونقدر زیاد شده و زده از ساعت‌های موجود روزم بالا که نمی‌تونم به همه‌شون برسم و هی مجبورم یه سری رو بپیچونم یا ایگنور کنم یا کم‌تر وقت بگذارم... و خیلی ناراحتم از این موضوع که آدما الانم رو به یاد میارن و نه گذشته‌ی نزدیکم رو که کار یه گروه رو به تنهایی انجام می‌دادم.

می‌گذره...می گذره...

:)


نمی‌دونم فقط چرا که وقتی میام خونه اینرسیم در برابر انجام تکالیفم خیلی زیاد می‌شه! :))


#تعداد مطالب ارسال نشده‌‌ی وبلاگم و noteهای رمزدار گوشیم داره خیلی زیاد می‌شه... این احتمالا یعنی پرِ حرفم و کسی نیست که حرفامو بهش بگم...


  • مهسا -

نظرات  (۴)

من که موافقم 😀😉
خونه خوش بگذره.... طبیعی است که تو خونه نتونی درس بخونی. من هم به ندرت میتونستم :))
کلی از پاسخ ات به الهام مشعوف شدم! و با کمال میل گوش میدم...
این روزهای سخت هم می گذره و انشاالله نتیجه خیلی خوبی هم برای آینده ات داره
پاسخ:
مرسیییییی :) :*
راجع به پی‌نوشت... پست‌های پرایوت پلاس پیشهنهاد می‌شود شدیداً :-" البته اگه کسی تو پلاس هست که بتونید بهش بگید این نگفته‌ها را...
پاسخ:
آره پیشنهاد خیلی خوبیه :)

خونه خوش بگذره.....

بگوووووو پس ما اینجا چه کاره ایم؟این همه گوش شنوا.... :دی

پاسخ:
مرسیییییی :)
آخه وبلاگ عمومیه بعد نمی‌شه توش حرف زد :دی مگه اینکه پست رمزدار بذارم رمزشو به شما و حورا خانوم بدم فقط :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">