خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

۳۳ روز

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ق.ظ


خب!

خیلی وقته که هیچی ننوشتم اینجا. سخت درگیر و مشغولم. اگر می‌خواستم بنویسم تو این مدت همه‌ش آه و ناله بود :دی در نتیجه ترجیح دادم ننویسم.

۳۳ روز تا کنکور مونده در حالی که از فردا تا ۱۰ روز بعدش امتحان دارم. و عملا برام ۳ هفته می‌مونه. و خب...اوضاعم خوب نیست راستش! دعام کنین! زیاد!

فردا هم امتحان تحقیق در عملیات دارم و هر چی از روی اسلایدها می‌خونم(۳بار تا حالا خوندم) هیچی نمی‌فهمم! :دی

کلا وضع بدیست!

ایام امتحانات همیشه بدترینن! همیشه!

دیگه همین دیگه!

دعا دعا دعا!‌لطفا!

  • مهسا -

نظرات  (۳)

دعا دعا دعا.............

اگه استرس نداشته باشی من مطمئنم که نتیجه خوبی خواهی گرفت.

پاسخ:
مرسییییییییی :) ای کاش خوب بشه تهش همه چی!
انشاالله که امتحانات را خوب بدی و با خاطری آسوده به درس خوندن برای کنکور ادامه بدی... راستش را بخوای من فقط همین فاصله بین امتحانات تا کنکور را برای کنکور حسابی خوندم!! آن قدر که حتی صبح روز کنکور در فاصله ورود به حوزه امتحانی تا ورود به ساختمان هم داشتم فرمولهای ریاضیات مهندسی را می خواندم !! :)) پس این فرصت را دست کم نگیر.
پاسخ:
مرسیییی :) خیلی برام دعا کنین... واقعا سعیمو می‌کنم...سعی می‌کنم که بخونم! دعام کنین :)
ان شاالله موفق باشید. شما هم برای ما دعا بفرما...:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">