خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

سقوط آزاد

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ


احساس می‌کنم از بالای یه ساختمان ۱۰۰۰ طبقه(!!) پرتم کردن پایین و هی دارم سقوط می‌کنم...

  • مهسا -

نظرات  (۴)

خیلی مهمه که به کاری که میکنی ایمان داشته باشی. اول تصمیمت را بگیر و مصمم باش. بعد تمام تلاشت را بکن.
راستی! من همیشه به اینجا سر میزنم. اما چون اغلب با گوشی میام امکان کامنت گذاشتن ندارم
پاسخ:
سلااااام :)
خیلی ممنونم که میاین پیشم:)
الان بهترم...۲-۳ روزی بدجور به هم ریخته بودم. الان تقریبا می‌دونم دارم چی کار می‌کنم... :)
چی رو اشتباه کردی؟ حس می‌کنی داری بیخودی کنکور می‌خونی؟
پاسخ:
یه حس خیلی بد. قطعا درکم می‌کنی! در حالی که دوستام دارن همه‌شون تافل می‌دن من باید بشینم اینارو بخونم :( که تازه همونم درست نمی‌خونم...
چرااااا؟!!!!!
پاسخ:
:( بی‌هدفی! امان از کنکور! :|
چرا اونوقـــــــــــــــــــــــــــت؟!؟!؟!؟
پاسخ:
:(
همه‌ش فکر می‌کنم اشتباه کردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">