خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

این روزهای من

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ


درس می‌خونم این روزها! نتیجه‌ی کنکورهای آزمایشیم نشون می‌ده که خیلی دورم از هدفم. ولی همه‌ی تلاشمو می‌کنم برای این‌که حرکت کنم به سمت هدفم. انگار که مثلا یه مسئله‌ی بهینه‌سازی بهم دادن که حلش کنم! «فاصله‌ی خود را از هدف مینیمم کنید!» (تاثیرات کلاس تحقیق در عملیات! :دی )

این هم یک تعدادی عکس یادگاری از این روزها :)






این هم از هنرمایی بنده در کتابخونه!!‌ لیوان چای سیاه و سفید بود...شبیه دفتر رنگ‌آمیزی کودکان که فقط نقاشی داره بدون رنگ... دیگه چه می‌شه کرد دیگه...نشد که جلوی خودمو بگیرم... :دی







  • مهسا -

نظرات  (۲)

ممنون:)

دقیقا! همه جای زندگی.... هرلحظه و هرجا!

بنظرم تکلیفتو روشن کن یا خوووب درس بخون که نتیجه خوبی بگیری یا اگه واقعا واقعا نمیخونی و اوضاع خرابه بذار برای سال بعد و از سال آخر لیسانست لذت ببر. برای اتمام این و شروع اون! خیلی هم عجله نکن

من خودم ترم 8 واحدهام زیاد بود با چه مکافاتی بخیر گذشت. ضمنا ترم 7 هم بخاطر شرایط خوابگاه و درس خوندن با اعمال شاقه واقعا بهم سخت گذشت وقتی هم رتبه ام آمد که اصلاااا راضی نبودم و کاملا ناراضی آمدم تربیت مدرس. بعدش سال بعد یه سری از دوستانم که خودشونو 9ترمه کرده بودند یا 8ترم تمام کردند و ترم 9 خونه درس خوندند نتایج بسیار بهتری گرفتند و بعد از اون هم مسیرهای زندگیمون کاملا از هم جدا شد.  من دخترم را دارم و درگیر هیئت علمی شدن در ایرانم و اونها درگیر کارهای اقامتی و نگران از دست تنهایی برای بچه دار شدن و...البته بعضی ها هم مجردهستند ولی همه از ایران رفتند!!!

من از زندگی خودم راضی هستم مطمئنا من اگه اینجا نمی آمدم با همسرم آشنا نمی شدم و من هم مسیر دیگه ای داشتم. ولی گاهی فکر میکنم مسیرهای خوب دیگه ای هم بود که حتی راحتتر میشد بهش دست یافت لزومی نداشت سال آخر لیسانس اونقدر تحت تنش باشم.

اینها را گفتم که وقتتو تلف نکنی یا خوب بخونی یا بذاری کنار و بیخود خودتو اذیت نکنی

پاسخ:
راستش نیاز داشتم یکی اینارو بهم بگه :)
البته منم دارم اغراق می‌کنم...اوضاعم بد نیست اونقدرها ولی خب شاید خیلی خوب نشم... یعنی از حد توقع خودم پایین‌ترم. ولی این ترمم خیلی ساده‌ست. واقعا مناسبه برای درس خوندن! یعنی از اول ترم من حتی یه خط هم کد نزدم! :دی
سعیمو می‌کنم که بخونم و برس مبه امسال ولی خب اگر رتبه‌م خوب نشه و به جز تهران و امیرکبیر جایی قبول بشم انتخاب رشته نمی‌کنم :)

هنر نزد ایرانیان است و بس! حالا اگه بته جغه ای باشه طرح و طرف هم اصفهانی که دیگه همین میشه نتیجش!:)))

من یکی از هم اتاقی هام انگار اصلا نمیتونست رعایت کنه. دوست زیاد داشت و دراتاقمون همش باز بود برای همین ترم هفت من تقریبا تو راه پله به سمت پشت بام طی شد!!!!

یه سئوال خیلی تخصصی برام پیش آمده. بپرسم؟!

این میز مطالعت استحکامش خوبه؟پایه هاش بیشتر منظورمه. زود با یه تکون تا نمیخوره و کج بشه میز؟

من یه میز تو این مایه ها ام دی اف داشتم . از دوران خوابگاه. ولی از بس یه پایش شکست و میخ زدم دیگه قابل تعمیر نیست تو فکر این میزها هستم برای وقتی رو زمین میشینم و میخوام لپ تاپ کار کنم ولی در مقایسه با میز قبلی و ماجراهایی که با پایش داشتم پایه های این خیلی نازک تاشوئه. ممنون میشم راهنماییم کنی

حالا بازم میگی عجب نکته سنجیه دیگه عکس نذارم ها:)) ولی خوب خودم الان فکرم درگیرشه! :دی

ضمنا چندشب پیش خواب میدیم امتحان کنترل بهینه دارم و مسئله همین مینیمم سازی مسیر تا هدف بود. وای که چقدر استرس کشیدم تا از خواب بیدار شدم!!!!

پاسخ:
سلااااااااام :)
بله بله واقعا :)) اصفهانی‌ایم دیگه :دی
من خیلی دارم کم می‌خونم می‌ترسم از نتیجه :(

:))
میزه خیلی خیلی خیلی خوبه...استحکامش هم واقعا عالیه. هیچ مشکلی نداره. من ۳ساله دارمش الان. واقعا خوبه. برای لپ‌تاپ واقعا بهترینه! من مشکل کمردرد پیدا کرده بودم به خاطر دائم رو زمین نشستن ولی از وقتی این میزو گرفتم واقعا خوب شدم. ارتفاعش هم خیلی مناسبه. کاملا توصیه‌ش می‌کنم :دی (یاد کفش تن‌تاک افتادم:)) )
امان از این مسائل بهینه‌سازی که همه جای زندگی هستن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">