خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

خوابگاه تابستان-۲

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ق.ظ


خب! من دیروز رفتم تهران. رفتم خوابگاهمو تحویل گرفتم. خیلی وحشتناک بود ;;)

دلم برای پسرها سوخت!

کلا درب و داغون و زشت و کوچیک بود! حس خیلی بدی به آدم می‌داد محیطش. ضمن اینکه پر از سوسک بود!!

خوابگاه چمران عزیز :ایکس بهشته خوابگاه چمران :دی


  • مهسا -

نظرات  (۴)

خوابگاه های تابستانی را اصلا دوست ندارم... سوت و کور و کثیف و بیحس و حال!
پاسخ:
افتضاااح بودن!!
سلام
خوابگاه همه ی کیف و حالش به هم اتاقی خوبه. بچه ها خوب باشن بهشته بچه ها خراب باشن جهنمه
قدر این دوران رو ندونستیم.
خوابگاه های  تهران که اکثرا تر تمیزن که!
پاسخ:
خوابگاه دخترا خوبه! خوابگاه پسرها ولی نه اصلا :(

خیلی ممنون از اینکه سر زدید...

من شما رو با افتخار لینک کردم اگه دوست داشتید منو با اسم وبلاگم لینک کنید.

پاسخ:
ممنون.
حتما :)

سلام نو تقدیم شما...

ان شاء الله که با خوابگاهتون بسازید...

ما که حجره مینشینیم...خیلی هم کیف میده هر پنج نفر تو یه حجره...:-D

ممنون میشم بهم سر بزنید...

و نظر هاتونو واسم بذارید...

با تبادل لینک هم موافق هم اگه دوس دارید

یا حق

پاسخ:
سلام بر شما
واللا راستش من ۳ساله خوابگاهیم! ولی خب...خوابگاه به بدی این که دیروز دیدم ندیده بودم :دی
خوابگاه‌های خودمون خوبن...
ولی خوابگاه‌های پسرها...نمی‌دونم چطوری پسرهای بزرگ تو این اتاق‌ها جا می‌شن اصلا!
زندگی حجره‌نشینی شما هم لذت خاص خودشو داره قطعا :)
حتما سر می‌زنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">