خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

متولد شدم! :)

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

خب! کلی انتظار کشیدم تا امروز بیاد و بگذره و من یک سال بزرگتر بشم! انگار که مثلا یک روزه ۱ سال بزرگ شدم :))

۲۱ سالگیم تموم شد! و برخلاف تصورم هیچ احساس خاصی ندارم الان :دی
از بعد از هجده‌سالگیم از رسیدن روز تولدم خوشحال نمی‌شم. دوست داشتم ۱۸ ساله می‌موندم. تا همیشه!
وقتی بچه‌تر بودم، مثلا ۱۳-۱۴ ساله به هرمناسبتی(روز تولد، سر تحویل سال، شب یلدا!) آرزو می‌کردم دانشمند بشم! یا اینکه برم برسم به یه جایگاهی که توش همه‌ش پژوتاتاتهش و تحقیق باشه و ... . کلی بلندپرواز بودم واسه خودم :)‌ ولی خب راستش تقریبا از ۲سال پیش، در هر موقعیتی که قرار می‌گیرم، چشمامو می‌بندم و آرزو می‌کنم همیشه در کنار خانواده‌م باشم: «سالم، خوشحال و سرشار از آرامش و یاد خدا» و فقط همین... دیگه در رویاهام نه دانشمند می‌شم، نه مخترع و نه برنده‌ی جایزه‌ی نوبل :))

ناراحت هم نیستم از این قضیه. خوشحالم که قدر نعمت‌های اصلی زندگی رو فهمیدم. پیش از اون‌که خیلی دیر بشه...

من امروز، ۲۱ساله شدم:)

این عدد خیلی بزرگه! خیلی! من هنوز در حد یک بچه‌ی ۱۵-۱۶ ساله‌ام :))

در این حد که بابام وقتی شمع ۲۱ رو روی کیکم دیدند، واقعا باورشون نمی‌شد سن من رو!

امیدوارم در ۲۱ سالگیم اتفاقات خوب و هیجان‌انگیز بیفته و توش از خدا دورتر نشم. نزدیک شدن پیشکش...


+این هم تبریک تولدم از طرف Google :))


  • مهسا -

نظرات  (۹)

  • مهتاب عظیمی
  • گوگله عالیه ...
    سلام. 
    تولدتون با تاخیر مبارک.

    بقول یک دوستی میگفت تو "انسان" متولد شدی تا "انسانیت" از تو متولد بشه. انشالله موفق باشید. وبلاگ خوب تون لینک شد. 

    یازهرا س
    تولــــــــدت مبارک
    ×آبجی الهه
    پاسخ:
    مرســـــــــی هانیه‌ی عزیز :*

    تولدت مبارک مهسا خانومی....

    گذر زمان از این به بعد کمی تندتر میشه! مراقب باش! (آیکون شیطانی!!)

    فکر میکنی بقیه باورشون شده باشه اضافه شدن ارقام سنشون رو؟! نه! :))

    پاسخ:
    خیلی مرسی :*
    ای وای...کاش می‌شد بزرگ نشد!!!
    پاسخ:
    مرسی! سعی می‌کنم بخونم!! آخه من واقعا حوصله‌ی کتاب‌های سیاسی یا اقتصادی رو ندارم!
  • جمال نظامی
  • سلام بر دانشجو امیدوار...
    انشاالله توی این سن سطح توقعاتت نسبت به خودت و جامعه امیدوارانه تر بشه
    البته هر دم و بازدم تولدی از سوی خداونده
    انشاالله سلامت باشی

    پاسخ:
    سلام.
    ممنون
    گوگل چجوری فهمیده تولدته ؟ :0
    بازهم تبریک :دی
    پاسخ:
    متشکرم :)
    خب می‌فهمه دیگه! آدم اگر با گوگل اکانتش لاگین کنه اطلاعات آدم رو داره دیگه...
  • زهرا نادری
  • مبارکــــــــــــــه :)
    پاسخ:
    متشکرم زهرا جان :*

    به به.... چه خوووب.... تولدت مبارک.............................

    امیدوارم که بهترینها برات اتفاق بیفته امسال..................

    فکر میکنی درحد 15-16 ساله ای. همون تفییر آرزوهات نشون میده چثدر بزرگتر شدی..... :* <3

     

    پاسخ:
    مرســـــــــــــی :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">