خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

۱۴ اردیبهشت

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ


سوم راهنمایی بودم. ۱۴ اردیبهشت. زیباکنار.رشت.

مرحله‌ی کشوری کنگره‌ی قرآنی سمپاد. یکی از بهترین تجربه‌ها. یکی از بهترین اردوهای دانش‌آموزی.

برای اولین‌بار بودن در یک جمع بزرگ از تمام ایران که وجه مشترک همه سمپادی بودن بود و البته مذهبی بودن...

آقای اژه‌ای را برای اولین بار از نزدیم دیدن خیلی هیجان‌انگیز بود...

یادش به‌خیر...

مراسم اختتامیه همراه شد با جشن تولد بیست‌سالگی سمپاد عزیز...یک جشن تولد خیلی خیلی به‌یاد ماندنی...

سمپاد برای من پر است از حس خوب...از تجربه‌های خوب...

هنوز هم بعد از گذشت ۳ سال از ورودم به دانشگاه، حسی که نسبت به ۱۴ اردیبهشت دارم، یک ده‌هزارمش را هم نسبت به ۱۶ آذر ندارم.

روز سمپاد به یاد تمام خاطرات خوبش گرامی باد...


  • مهسا -

نظرات  (۴)

ما که تو حسرت یه تبریک خشک و خالی موندیم!ولی با این حال همیشه سمپادیا هوای همو دارن!روزمون مبارک البته با تاخیر...

روزت مبارک! دیر فهمیدم گویا!

ما که دو تا شاعر تو کلاسمون داشتیم که به مناسبتهای مختلف شعر میسودند و یک رهبر سرود داشتیم که فوری گروه سرود راه می انداخت! یاد سرودهایی افتادم که اجرا می کردیم....

پاسخ:
:)

من که اصلا یاد 14 اردیبهشت نبودم ولی تا عنوان پستت را دیدم یکمرتبه احساس کردم این تاریخ هم مثل 12 اردیبهشت آشناست برام .... یهووو یاد سمپاد افتادم ! پستت راهم خوندم دیدم قضیه همینه....

پیریه و فراموشی ننه!

من دیگه یادم رفته این روزها را... روزهایی که بلند میخوندیم :

مـــــا ااااا فرزاااانگاااانیم/   در راه دانش، قربااااانیـــم

........

روووی تخته سیااااه / مینویسیم ای سازمان گر

ما اگر نبودیم تو هم نبودی/ لا لا لا لا لا لا لا لای لای لای


ولی هنوز هم وقتی نزدیک خونه مادر شوهرم فرزانگان تهران را میبینم به مازیار میگم من برای مهدیس این مدرسه را انتخاب کردم. اون هم با یه لبخند توام با ترسی میگه انشاللـــــــــــــــــــــــــــــــه!

پاسخ:
ای جانم :)‌
چقدر خوبه ها...بعد از گذشت چندین سال هنوز حس خوب می‌ده به آدما :)
روزت مبارک سمپادی :)
احساست رو کاملا درک می کنم!
پر از حس خوب... و مشترک...
حیف که توی خیلی از مراکز نوظهورش دانش آموزا حتی نمی دونن سمپاد چیه!
پاسخ:
دقیقا...
روزت مبارک فائزه جان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">