خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

دروس عمومی

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ب.ظ

پرونده دروس عمومی(گروه معارف+ادبیات+زبان)من بسته شد...

2تا 20 از متون و اخلاق- 2تا 19 از اندیشه1 و انقلاب- 2تا 17 از تاریخ و اندیشه2...

من فقط یه سوال واسم هست و اونم اینکه 5شنبه امتحان تاریخ دادیم چطور نمره شو الان داده؟! 

بی نهایت هم خوشحالم...برای همیشه خداحافظ ای درسهای مزخرف! :|

  • مهسا -

نظرات  (۳)

:| نمیخوام! ترم دیگه حالا 4 واحدشو میگیرم :|
  • سعیده زارع
  • مال من هنوز 7 واحدش مونده :|
    پاسخ:
    پاس کن بره دیگه بابا :|
    آخه ما ترم اول 8 واحد عمومی داشتیم :))

    بابا کارت درسته.... دروس عمومی بجای اینکه معدل من را بالا بیاره پایین میاورد همیشه!!!!

    ببین من دیگه چه حسی نسبت بهشون دارم.........................................

    پاسخ:
    اوهوم! مام بچه هامون همه ش 13 اینا میشن...دوستم ترم اول ریاضی1 و فیزیک1 رو بیست شد بعد اخلاق شد 3 !!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">