خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

اتاق جدید!

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

خب!داریم چهارمین اتاق رسمی و سومین اتاق عملیمون رو تجربه می کنیم! یعنی تا حالا 4بار به ما کلید اتاق داد هشده ولی تو 3تا از اتاق ها وسایلمون رو بردیم! و این ان‌شاءالله آخرین بار باشه...

هم اتاقیهای قبلیمون (419 ساختمان 71) فوق العاده بچه های خوب و ماهی بودن. رشته شون هم زمین شناسی بود. هاجر و فاطمه و فرشته :) حالا هم همسایه مونن همونها.

الان اتاق 421 هستیم. من و مهزاد و فاطمه که خیلی بزرگتر از ماست و رشته ش الهیاته.

به هرحال این از وضعیت جدید ما... ان‌شاءالله که عدو سبب خیر شده باشه...:)

حالا دیگه برم سراغ درسهای نخونده و میان ترمهایِ در پیش...

  • مهسا -

نظرات  (۳)

یه نظر برام گذاشته بودی که چون طولانی بود آخرش نیومد برام ولی خداراشکر که سختیها تمام شد و انشالله که از این به بعد روزهای خوب و پرخاطره ای کنار هم اتاقی هات داشته باشی... خوابگاه خاصیتش اینه که تا داخلشی شکایت میکنی ولی همین که ازش بیای بیرون کلی.... دلت واسش تنگ میشه....
پاسخ:
مرسی :) ایشاللا که روزهای خوب واقعا اومده باشن :) من واقعا تا حد انصراف از دانشگاه پیش رفتم...عجب وضع بدی بود...
کسی که خوابگاه نبوده نه میدونه اتاق عوض کردن چقدر سخته و نه میدونه چرا باید اتاق عوض کرد!! به هر حال اتاق جدید مبارک... امیدوارم آرامش لازم برای درس خوندن را داشته باشی... اگر درست حساب کرده باشم من هم در 6 سالی که خوابگاه بودم 9 بار اسباب کشی کردم!!! البته دو بارش خوابگاه تابستانی بود.
پاسخ:
دقیقا! حرصم در میاد از بس همه میگن چرا اتاق عوض کردین :| یا میگن طبقه 2 هفتاد رو ول کردین رفتین طبقه 4 هفتاد و یک! انگار مرض داشتیم مثلا... :|
  • سعیده زارع
  • شما چرا انقدر اتاق عوض کردین؟؟ :|
    پاسخ:
    :|
    هیچی مرض داشتیم!!! :| بهمون خوش میگذشت که هی اسباب کشی کنیم واسه همین هی اتاق عوض کردیم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">