خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

ماراتن

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۲ ب.ظ


ترم پیش، هی پست نگذاشتم به این امید که ۴ بهمن میام و پست میذارم و میگم که دفاع کردم. و خب هزار اتفاق افتاد و نشد.

الان اومدم که اعلام کنم شرایطمو و برم که یه ماراتن ۴۰ روزه رو شروع کنم.

تا ۲۰ تیر باید دفاع کنم و مقاله‌مم تحویل بدم.

توکل به خدا!

محتاج دعای فراوان :)


  • مهسا -

نظرات  (۵)

دلتم بخواد :)) P-:
یه سری رفته بودم دفاع دوستم بعد داوره خیلی اذیتش می‌کرد من اعصابم خورد شد بی‌اختیار یه نوچ بلند گفتم :))
پاسخ:
:)))
من واسه اینکه آبروم نره هیچکسو دعوت نمیکنم که کسی شاهد له شدنم توسط داورها نباشه :))
من هم تصمیم گرفتم دوباره کنکور کارشناسی شرکت کنم. ولی فقط یک ماه وقته... فشرده درس خوندن تا حدودی سخته ولی انگار بعضی وقتا ادم بیشتر انگیزه میگیره

پاسخ:
اوه اوه! اون واقعا سخته :)) من در توانم نیست دیگه تست ادبیات و دین و زندگی زدن!
ایشالا که موفق باشید :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خانمی ایشالا موفق باشین
ببخشید ازتون راهنمایی میخواستم..من ارشد *** نرم شدم .میخواستم ازشما بپرسم بنظرتون شبانه تهران و شریف رو به روزانه امیر کبیر بالاتر بزنم یانه؟نظرشما چیه؟ هزینه شبانه دانشگا تهران شما میدونین چطوره و وامی که میدن چطوره ؟ممنون میشم هرچه زودتر جوابمو بدین.راستی اگه میشه رتبمم ستاره دار کنین . مرسی😊😊😊
پاسخ:
سلام. ممنون:) ان شاءالله شما هم موفق باشید. والا  به نظر من اگر با پرداخت هزینه شبانه مشکلی ندارین شبانه شریف و تهرانو الویت بدین به امیرکبیر برای اپلای هم بهتره. به خصوص شریف. ولی هزینه‌ش میدونم الان چقدره. حدود ۱۰ ۱۲ میلیون درمیومد تو ورودی ما(کلش). وام هم میدادن ولی من شرایطشو نمیدونم چون خودم شبانه نبودم.
تجربه من اینه که تو ماراتن بازدهی ام چند برابر میشه :))) و هر وقت سرم خلوت باشه به هیچ کاری نمیرسم!!! 
دعاگو هستم، با توکل هه خدا موفق باشی عزیزم
پاسخ:
مرسییی:**
به استادم گفتم من خیلی استرس دارم. گفت آخه تو فقط استرس داری! ولی استرست اصلا باعث نمیشه سریع کار کنی! اینقدر کند پیش میری :)))))
قشنگ عصبانی بود از دستم :))
 ایشالا بازدهی منم چندبرابر بشه و برسم.
ان شاء الله که می‌تونی.
خب پس 20 تیر یه دفاع دعوتیم :))
پاسخ:
ایشالا قبل ۲۰م:))
ولی دعوتتون نمیکنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">