خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

زمین خوردن

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ


چه حرف قشنگی زد سارا بهم!

«بهترین وقت برای اینکه آدم خودش رو به خودش ثابت کنه، وقتاییه که زمین می‌خوره. اینکه بعد از زمین خوردن بتونه دوباره پاشه و وایسه سر پاش، باعث میشه همیشه با فکر کردن بهش نسبت به خودش حس خوبی پیدا کنه و به خودش افتخار کنه.»

چاره چیه؟ نمی‌تونم بشینم رو زمین گریه کنم که. باید پاشم و دنبال راه حل بگردم.

  • مهسا -

نظرات  (۷)

گفتم یادآوری کنم که بین راه خسته نشی ;-)
پاسخ:
:)
این جملات ؛ قبلا و بعد نتایج کنکور من کمک کننده بودند . شاید برای شما هم باشند :)))
"واقعیت اینه که من ایمان دارم که آدمی که همه زحمتشو میکشه و بعد توکل میکنه حتما به نتیجه ای میرسه که به صلاحشه
یعنی inputش که تلاشش هست رو داده و بعد سپرده به خدا...
Outputش حتما مطابق مصلحتشه."
پاسخ:
عاالی:)) خیلی به جا بود...ممنون:)
چی شده؟!
پاسخ:
چیز خاصی نیست:)
زمین خوردی مگه؟ 
پاشو ماشالله. 
پاسخ:
: )
"هر آنچه مارا نکشد قوی ترمان سازد"
قال نیچه علیه الرحمه 

قوی باش مثه همیشه مهسا ;)
پاسخ:
:******
چه حرف جالبی زده سارا. امیدوارم زمین نخوری، یا اگر خوردی قویتر و تواناتر بلند بشی.
گاهی وقتها زمین که بخوری میفتی ته یک چاه، که برای در امدن ازش باید تکه هایی از وجودت را قربانی کنی، که شاید دیگه هیچ‌ وقت ترمیم نشن. اما جای خالی شون بهت یاداوری  میکنه که هنوز قویتر از اونی هستی که ته چاه بمونی
پاسخ:
آخ آخ...چقدر درد داشت این که گفتید :(
  • الیوتـــــ ـــ
  • عافرین به سارا!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">