خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

بابا

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ


بابا صدام می‌کنه: نمیخوای یه چای بدی به من؟ داری می‌ری امشب ها...

 تو استکان کوچک لب برگشته‌ی کمرباریک مورد علاقه‌ی بابا چای می‌ریزم و بلورهای نبات را در آن هم می‌زنم.

بابا می‌گه: نمی‌شه اینجور که... حالا از فردا ما هر هندونه‌ای می‌بینیم باز یاد تو می‌افتیم. نمی‌شه تو یاد ما نیفتی که! تو هم چای میخوری یاد ما بیفت.

می‌خندم.

-راستش بابا اصلا موقع چای خوردن یادتون نمیفتم. آخه از چای کیسه‌ای متنفرین شما...

تو ترمینال، بعد از خداحافظی و در حال سوار شدن به اتوبوس زرد همسفر، پام روی پله‌ی اول است که بابا صدام می‌کند:

-چای خشک بخر. یادت نره ها. چای خشک بخر و به جای چای کیسه‌ای دم کن.

غنج می‌رود دلم. می‌خواهد موقع خوردن تمام لیوان‌های چای به یادش باشم. نمی‌داند که در لحظه‌لحظه‌هام به یادش هستم...

  • مهسا -

نظرات  (۴)

  • علی کوچولو!
  • چقد خوشحالم از پست پر انرژیتون.
    شاد باشید!
    پاسخ:
    ممنون:) سلامت باشید.
  • Vincent Valantine
  • سلامت باشند ان شاء الله :)
    و خاطره‌های قشنگ‌تر در پیش باشه.
    اتّفاقاً چایی کیسه‌ای شما رو به یاد من میاره بعدش من خجالت می‌کشم همچنان هر یه دونه برای یه لیوان مصرف کنم گاهی سعی می‌کنم 2تا بشه :))
    پاسخ:
    :)))))))))))
    ایول ایول!
    دلشون شاد و تنشون سلامت و سایه شون مستدام :)
    پاسخ:
    سلامت باشید:)
    خدا روح پدر شما رو هم آرام و شاد نگه داره ایشالا...
  • یاسمن مجیدی
  • ای جان
    پدرها
    پاسخ:
    سلامت باشن همه‌شون ایشالا :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">