خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

GOD

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دونستن بعضی حقایق در یک مورد خاص آزارم می‌ده. از اینکه می‌بینم بقیه نمی‌دونن اون حقایق رو و سرسختانه مقاومت می‌کنن در برابر فهمیدنش زجر می‌کشم. یه حسی مثل خدا بودن تو بازی مافیا. همیشه به نظرم خدا سخت‌ترین نقش مافیا بوده. اینکه از یه سطح بالاتر حقیقت رو بدونی و ببینی و مجبور باشی به روی خودت نیاری...

خیلی سخته!

  • مهسا -

نظرات  (۱۰)

مفهوم «به گند کشیدن» پست مردم برات جا افتاد ؟ :))
پاسخ:
بله بله کاملا :)
  • آوای درون
  • بالاخره میرسه به جایی که یا باید بفهمند یا باید بپذیرند! اگر هیچ کدومش اتفاق نیفتاد میرسه به وضعیت به درک که نمیفهمن اصلا به من چه!!! من کار خودمو میکنم :)))
    پاسخ:
    بهترین کار :))
  • Vincent Valantine
  • من که گاهی از عمد خدا ایستادم تا بازی رو بهتر یاد بگیرم :دی
    پاسخ:
    واسه من خیلی سخته :))
    اگه نمیدونن و درنتیجه قبول نمیکنن، این اسمش مقاومت در برابر فهمیدن نیست شاید.شاید پذیرفتن به هر حال دلیل میخواد. 
    پاسخ:
    نه در برابر دونستنش مقاومت میکنن. منظورم این بود :)
  • گنبد گیتی
  • در مورد طالبی که همه می‌دونن بذارید یخچال خنک میشه. منظورم این بود موضوع رو اشتباه متوجه شدن. من می‌دونم موضوع در مورد دعوت به چمنه. خطرناکم نیست. خود من خیلیا رو دعوت کردم. بعضیاشون حتی مبلغ هم شدن در ادامه...
    پاسخ:
    سعید :))))
  • گنبد گیتی
  • خانم سعیده به نظرم اشتباه دارن می‌گن. من می‌دونم شما چی رو میگین. ولی درک نمی‌کنم چرا شما نمیخاین مخاطباتون رو مستقیم یا غیرمستقیم به دونستن اون حقایق راهنمایی کنین. 
    پاسخ:
    سعیده داره شوخی میکنه به خاطر بحثی که سر سرد و گرم بودن طبع طالبی داشتیم...
    شما چه جوری میدونین من چی رو میگم؟!!!

    یعنی مردم بیکار دیگه‌ای هم هستن که مقاومت میکنن در برابر سرد بودن طالبی؟ وای بر ما :))
    پاسخ:
    سعیده اعصاب منو خرد نکن :))) هی میگه طالبی:))))) عجبا!!:)))))
    چون بلافاصله بعد از بحث‌های قشنگمون راجع‌به گرم بودن /نبودن طالبی میای این پست رو میذاری . به خودم نگیرم ؟ :)) 
    هزار بار دیگه هم میگم طالبی رو بذاری تو یخچال سرد میشه :دی 
    پاسخ:
    سعیده به خدا من به جز اون گروه زندگی دیگری هم دارم و آدمهای دیگری که باهاشون بحث کنم :))))

    گفتم در مقابل حرفایی که زدیم اگر حس مقاومت در برابر فهمیدن از طرف بقیه بهت دست داده ، بدونی که طالیی رو خنک بخوری گرم نیست :)) 
    بقیه‌ش هم در فضای مجازی گفتنی نیست ، توضیح‌دادنی و شنیدنی هم نیست فلذا بیخود حس مقاومت در برابر فهمیدن از طرف بقیه بهت دست داده :دی 
    ولی اینو خواهرانه بپذیر ، طالبی اگر تو یخچال باشه گرم نیست :-" 
    پاسخ:
    :))))
    نمیدونم چرا حرف منو به خودت گرفتی اصلا :)))

    سخت نگیر !
    طالبی رو خنک بخوری گرم نیست :-" 
    کسی در مقابل فهمیدنش مقاومت نمیکنه 
    پاسخ:
    چی میگی سعیده؟:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">