خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

تصمیم‌های بزرگ

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ق.ظ


تصمیم‌های بزرگ اراد‌ه‌های بزرگ می‌خواهند. اراده‌های بزرگ از کجا می‌آیند؟ شاید از آرمان‌های بزرگ. شاید از ایمان‌های قوی. شاید از امیدهای زیاد...

  • مهسا -

نظرات  (۸)

صبر و صبر و صبر ....
پاسخ:
سلام.
ببخشید من شرمنده‌م...خیلی سرم شلوغه. چک نمیکنم اینجارو. اگه اشکال نداره آیدی تلگرامتون رو برام پیغام خصوصی بگذارید که بهتون پیام بدم اونجا. اینجارو واقعا چک نمیرسم بکنم.

نتایج کنکور داره میاد ، کامنت ما هنوز تایید نشد :|
پاسخ:
سلام. ببخشید من خیلی دیر به دیر چک میکنم اینجارو...
داری، حتما داری! :*
پاسخ:
کاش :-<
مال تو کدومه؟ آرمان، ایمان یا امید؟
پاسخ:
من چون هیچ کدوم رو ندارم اراده‌ی بزرگ هم ندارم...
ببین الهه چه خوب میگه.
به علاوه، اینی که گفتی شبیه این نقل قول آقا اندی گری بود که میگه
Desperate times need desperate measures. Attack attack attack i guess
پاسخ:
جالب بود :)
گویا ایام امتحاناته 
این جملات تأثیر امتحاناته :دی
پاسخ:
من امتحان درسی ندارم  دیگه :) تموم شده درسام...
امتحان الهی ولی زیاد دارم.
و باور خودشون 
"I am the greatest, I said that even before I knew I was."
Muhammad Ali Clay
پاسخ:
هوم...راست میگین...
شایدم اراده‌های بزرگ کم‌کم شکل می‌گیرن؛
از تصمیم‌های کوچک‌تر، تصمیم به تصمیم، بزرگ‌تر می‌شوند.
پاسخ:
راست میگی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">