خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

۲۳

شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ب.ظ


۱۸ تیر سال قبل نوشته بودم: "خدا کند در تولد ۲۳ سالگیم بنویسم «امسال خوشبخت بودم و خوشحال بودم و حال دلم خوب بود و در حوالی دلم هم پر از خدا بود.»"

و این همه‌ی چیزیست که امروز می‌توانم در مورد سال گذشته بگویم. امسال سالی بود که به لطف خدا «حالم» خیلی بهتر از سال‌های قبل بود و خیلی آرام‌تر بودم...

از خوبی‌های اینکه تولد آدم درست پشت سر عید فطر باشد این است که در جایی قرار دارد که تصمیم‌های بزرگ گرفته. کاش سال بعد در حالی ۲۴ ساله شوم که به بخشی از هدف‌هایی که این ماه مبارک برای خودم مشخص کردم، رسیده باشم...

کاش :)



  • مهسا -

نظرات  (۴)

آمین! تولدت مبارک مهسا جان. امیدوارم تولدهای آینده ات این جوری باشند: وضعیت مهسا در تولد i+1ام بهتر، پربارتر و شادتر و راضی تر از تولد iام
پاسخ:
ممنوووووووونم:)
اینم از بیان الگوریتمش :))
ان شاءالله که همینجور باشه که می‌گین...خیلی دعا کنین واسم :)

  • اقا مهندس
  • سلام
    مبارک باشه
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون :)
  • زهرا نادری
  • مبارکت باشه مهسا :) :-*
    چقدر دعای خوب و چقدر حال خوبی
    پاسخ:
    مرسییی زهرا جونم :**
    ان شاء الله که امسالت، بهترین باشه در تمام 24 سال قبل!
    پاسخ:
    ان شاءالله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">