خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

خنده‌های هیستریک

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ


اصلا باید یه مرثیه بنویسیم برای این ترم :))

وای خدا! بیش‌تر شبیه کابوسه! همه دیوونه شدن :))‌الان تصورم از دانشکده‌مون یه بیمارستان روانی بزرگه! گیر افتادیم ماها توش انگار!

خنده‌های هیستریکمون از پریروز شروع شده و در هر ساعت هی تشدید می‌شه :))

واااااااااای!

:))))))))))))))))))

  • مهسا -

نظرات  (۴)

پس من شانس اوردم چون با این فرض حدس زدم که شما تو عکس هستید
خوبه که به این نتیجه رسیدین که نباید خودتون رو کلی ناراحت کنید واسه این مسائل
فرصت زیاده ان شا الله در مسیر پیش روتون بهتر می درخشید ;-)
پاسخ:
:)
مرسی...ایشالا :)
آره خوندمش و با خودم گفتم چقدر خودش رو داره اذیت می کنه 
بازم خدا رو شکر معدلتن بالاتر می ره هرچی بالاتر بهتر :))
تعداد خانوم های توی عکس زیاد نیست بین 2 گزینه حدس زدم
البته یافتن عکس اصلی هم زیاد سخت نیست اما ترجیح دادم حدس بزنم :دی
پاسخ:
:))
اولش ناراحت بودم بعد دیدم اونقدرام ناراحت ینستم و پاکش کردم :))

آخه اصلا دقت نکرده بودم که خودم تو عکسه هستم!
احساس می کنم پستی پاک شده
خودتون رو اذیت نکنید دیگه هرچی بود تموم شد ;-)

این شمایید؟:دی

http://uupload.ir/files/qwj5_photo-2015-06-04-21-17-35.jpg
پاسخ:
عه دیدین شما؟‌ :))
آره پاکش کردم. پروژه کارشناسی نمره‌ش بیاد روش بهتر می‌شه معدلم :))
تموم شد دیگه :دی من لیسانسم تموم شد :)) خوشحالم!

وا! چه خفن! چه جوری فهمیدین؟‌:)) آره منم :)) من خودم خودمو پیدا نکرده بودم توش تا حالا :)) یعنی تلاش نکرده بودم!

ماجرا چیه؟!
پاسخ:
سیاست‌های جدید دانشکده :))
استادا گفتن بهشون گفته شده که این ترم اصلا نمره اضافه نکنن و خیلی سخت‌گیرانه نمره بدن. نمراتمون اومدن یکی پس از دیگری همه ۳-۴ نمره زیر تخمینمون. در حدی که معدل شاگرد اولمون به ۱۵ رسید :))‌ما هم که جای خود داریم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">