خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

حرف‌های سانسور شده

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ


بعد از تمام اتفاقا اخیر پر از حرفم. هی پست می‌ذارم ولی نمی‌تونم حرفامو توش بنویسم. برای خودم هم نمی‌تونم بنویسم. این چه حسیه؟‌هم می‌خوام بقیه بخونن و بدونن حس منو هم نمی‌خوام اینجا بنویسم. پرِ حرفم! :|

پست‌های only me گوگل‌پلاس هم جوابگوی من نیستن!

قشنگ ذهنم به هم ریخته‌ ها یعنی :))


  • مهسا -

نظرات  (۷)

عکس وبلاگت خیلی قشنگه.....
پیشاپیش فارغ التحصیلیت را تبریک میگم😉
نمرات سیگنال اعلام نشد؟!😁
پاسخ:
سلاااااااام :) دلم تنگ شده بود!
مرسیییی :) خودمم خیلی عکسمون رو دوست دارم...
ممنون برای تبریک امیدوارم فارغ‌التحصیل شم!!!
هنوز نداده نمره‌هارو :(
  • علی کوچولو مرد کوچک!
  • سلااااام

    حال شما؟

    منم این حالتو تو حرف بزن دارم!


    توفیق
    پاسخ:
    سلام :)
    جدی؟‌من اونجارو خیلی دوست داشتم و توش خیلی راحت بودم...
    :)
    بعد این‌که وبلاگ‌ت خیلی خوشگل شده‌ها. یه مدت از فیدریدر می‌خوندم پست‌هات رو، وبلاگ‌ت رو ندیده بودم. و این‌که هر وقت پست می‌ذاری من حسودی می‌کنم. :-" چون که الآن یه ماه بیشتره که بلاگفا خرابه و دلم واقعا برای وبلاگ‌م تنگ شده. دوهفته هم هست که سمپادیا نرفتم. کلا هیچ جا نمی‌تونم بنویسم جز دفترچه یادداشت خودم. :-<
    پاسخ:
    ای جااان :)‌ یعنی می‌اومدی می‌خوندیم؟ ذوق کردم... :)
    و اینکه حق داری حسودی کنی...من واقعا احساس می‌کنم الان مثل زلزله‌زده‌ها می‌مونن بلاگفایی‌ها!
    باید باهاشون هم‌دردی کرد...
    عه چه جالب آنی. :-"
    پاسخ:
    :)
    می‌گم، این عکس‌ وبلاگ‌ت خودتونید؟
    با تاخیرات بسیار تبریک می‌گم فارغ‌التحصیلی رو. :‌‌دی
    پاسخ:
    بله :) خودمونیم :)
    ممنون :)
    حرف بزن دوست داشت مهسا.
    پاسخ:
    دقیقا...
    فکر کردم وارونه منظورت بود... منم دوستش داشتم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">