خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

حذف اضطراری

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ب.ظ

همیشه گرفتن تصمیمی درست سخت است. و این دقیقا تنها چیز مهم است! این‌که آدم در هر شرایطی، هرقدر سخت، درست‌ترین تصمیم را بگیرد. کاری که من در انجام آن هیچ مهارتی ندارم. همیشه در دوراهی‌های تصمیم‌گیری دچار سردرد و سرگیجه و ناامیدی وافسردگی می‌شوم و بارها بعد از هر انتخاب، خود مرا به‌خاطر انتخاب اشتباه سرزنش می‌کنم.

ترم ۴ ، این اشتباه را درمورد درس‌های الگوریتم و OS انجام دادم. اشتباهی که همیشه وقتی به یادش می‌افتم اشک توی چشمم جمع می‌شود!

این بار وقتی من قرار گرفته‌ام بین ۳نمره‌ی پروژه‌ی IE در روز یکشنبه، امتحان محاسبات دوشنبه، امتحان نرم۱ سه‌شنبه و امتحان وحشتناک شبکه‌ ۵شنبه، وقتی می‌بینم که از عهده‌ام خارج است مدیریت این شرایط، وقتی محاسبات پیش‌نیاز هیچ درسی نیست و فقط ۲ واحد است،وقتی از ظهر تا حالا فقط ۷-۸ صفحه از این درس خوانده‌ام و هیچ نفهمیده‌ام، تصمیم درست قطعا حذف اضطراری این درس است نه تحمل فشار روانی...

اولین حذف اضطراری من! 

  • مهسا -

نظرات  (۳)

کامنت قبلی ام مال پست آخرت بود! اشتباه ثبت کردم!

من یک بار حذف اضطراری کردم که در آخر ترم دانشکده کل درس را به دلایلی حذف کرد!! در نتیجه حذف اضطراری من هم محو شد! :))

من هم با الهام موافقم! چه اشکال دارد به جای چهار سال پنج سال برای لیسانس زحمت بکشیم؟ البته به شرطی که مثل برادرم شش سال نشود!!!

پاسخ:
دقیقا!
البته من باز هم ۴ساله‌م.
سخت نگیر... آدم همیشه تو اوج نیست. شرایط همیشه ایده آل نیست. گذشته ها همیشه هم شیرین نیستند اما نمیدانم چرا فقط چیزهای شیرینش یادمان میماند و نه تلخی هایش را.
پاسخ:
حق با شماست...

من هم در طول دوران تحصیلم 1بار فقط حذف اضطراری کردم ولی بنظرم بیخود به خودم سخت گرفتم! میشد با معدل بهتر و با آرامش روحی بیشتر بجای 4سال 9ترمه یا حتی 10 ترمه هم لیسانس گرفت!

زیاد بخودت فشار نیار... حذف اضطراری برای همین وقتهاست

پاسخ:
دقیقا! تازه حذف این دو واحد حتی باعث نمی‌شه ۹ ترمه بشم. فقط ترم بعد باید جای ۱۴ واحدی که می‌خواستم بردارم ۱۶ واحد بردارم. همین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">