خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

شروع دوباره

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

دوباره ما خوابگاهی شدیم و خوابگاه نوشته نویس...

امسال ورودی 90 رو به ساختمون 70 منتقل کردن. اینجا اتاقها 5نفریه. 2تا هم اتاقی تربیت بدنی دارم و به وضوح ناراضیم...

مریم هم داره دنبال خونه می گرده و اگه بره من واقعا دق میکنم :-<

امیدوارم همه چیز بهتر بشه...

این ترم، ترم سنگینی دارم. 19 واحد درس دارم. + 3 واحد که TA م.امیدوارم این ترم جبران گندی رو که ترم پیش زدم بکنم...توکل به خدا :)

بسم الله! :)

  • مهسا -

نظرات  (۲)

امیدوارم ترم جدید را به خوبی شروع کنی... سعی کن اتاقت را عوض کنی و با بچه های فنی هم اتاق بشی. من هم تجربه هم اتاقی رشته تربیت بدنی داشتم!!

گند؟ تو که همه نمره هات خوب شد که!

پاسخ:
مرسی...نه خیلی بد شد یهو معدلم...درسهایی برداشت هبودم که میانگین نمره شون خیلی پایین بود...
کاش بشه اتاقمو عوض کنم :((
راستش دلم نمیخواد جای تو بودم!!!! هم اتاقی شدن فنی با تربیت بدنی یعنی فاجعه.... اونا اصلا درس ندارن جز 2ساعت شب امتحان!!!! هر طوری شده اتاقتو عوض کن. بهترین راحش هم اینه که با خود بچه های تربیت بدنی که هم اتاقیت هستند صحیت کنی وبگی برای راحتی هممون بیاین شما دوستاتون را بیارین اینجا من برم اتاق اونها(البته اگه اوضاع اتاق اونها بهتره!). چون تربیت بدنی ها درس ندارن و هر شب، شب نشینی میکنن و تخمه و حرف.... و گاهی هم برای درس خوندن چند ساعتی تو حیاط بازی میکنند:)))) اگه بشنوند من به درس خوندنشون میگم بازی منو میکشند!!!!
پاسخ:
:((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">