خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

How to apply!? + ...

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ب.ظ

اول: شنبه 6واحد امتحان دارم و با تقریب خوبی چیزی از هیچ کدوم بلد نیستم!با این حال همایش امروز رو از دست ندادیم و با مریم رفتیم دانشکده برای همایش How to apply?
برنامه با 20 دقیقه تاخیر شروع شد ولی به جای 12 تا 3 طول کشید!!!
داشتم با خودم فکر می کردم کجای دنیا برای آموزش اینکه چگونه فرار کنیم همایش برگزار میکنن و این همه آدم مشتاق شرکت میکنن؟!
بگذریم...همایش خوب بود، یعنی خیلی خوب بود! تمام خم و پیچهایی که باید میدونستیم رو گفتند و خیلی من به فکر فرو رفتم.
از طرفی امید پیدا کردم به اینکه در 2سال باقی مانده هم اگر روشم را درست کنم، میتونم باز هم پذیرش بگیرم. از طرف دیگه هم فهمیدم که باید تکلیفم رو با خودم هرچه سریعتر روشن کنم.اینکه میخوام برم یا میخوام بمونم؟ شاید این مهمترین نکته باشه. میخوام این تابستون با خودم این مسائلو حل کنم.
دوم: کارت دانشجوییمو گم کردم :( تا من باشم دیگه کارت به این مهمیو نذارم تو جیبم!!الان به امید پیدا شدنشم...
سوم: این روزهای امتحانات فکرکنم فشار خیلی زیاد میشه روی بچه ها که این همه ساختمونمون شده پر ازدود و بوی سیگار... :(
چهارم: مملکته داریــــــــــــــــــــــم؟! خوابگاه دخترها چند شب متوالی مورد تهاجم یه سری جنس مذکر قرار میگیره و بعد همه ش میشه پلیس! به فاصله کمی یه دزد باحالی میره یکی از خوابگاهای پسرها و واسه خودش کلی اونجا حال میکنه، میخوابه، حمام میره و بعد هم صبح پامیشه لپ تاپ و تبلت ملت رو جمع میکنه و باخودش میبره!! بعد به فاصله یک شب، میره خوابگاه کوی و دوباره همین کارو انجام میده!!
من میخوام بدونم قضیه چیه؟!

  • مهسا -

نظرات  (۳)

چقدر همه چیز مشکوکه..... مراقب خودت باش....
پاسخ:
خیلی! :(
کارت دانشجوییمم گم شده حالا ممکنه ازش سوءاستفاده کنن :(( مسئول آموزش(خانوم نصیری که دانشکده رو دستش میچرخه)بهم گفت برم سریع درخواست کارت جدید بدم اگه نه هراستفاده ای ازش تو این بلبشوی انتخابات بکنن مسئولیتش با خودمه

ای وای.....

چی بگم؟!!!

در اینکه وضعیت خوابگاهها نابسامانه شکی نیست ولی تمامی این اتفاق ها و نزدیکی انتخابات منو به فکری برد. همیشه خوابگاههای دانشگاه تهران برای شروع شلوغی ها مورد توجه بوده حتی به بهانه غذا!!! ولی کم کم رنگ و بوی سیاسی بهش میدن و..... مواظب باش که الان زیاد وقت سروصدا و اعتراض نیست.... گاهی پشت پرده های ساده نقشه های رنگینی هست!!!!و بیچاره افراد ساده ای که بیهوا اون پرده را کنار میزنن.....
پاسخ:
دقیقا من خودم خیلی شک کردم!
چون الان خوابگاه ما رو کلا پلیس احاطه کرده چون که خودمون گفتیم که ما امنیت میخوایم!
از طرفی هم پسرها هم امنیت مالی میخوان و احتمالا براشون حراست و اینا بذارن.
یعنی به عبارتی خیلی راحت وبی دردسر دارن ما رو توسط پلیس احاطه می کنن! که دیگه نتونه خطایی ازمون سر بزنه!
بعد به نظر من خیلی عجیبه که یه دزدی تو خوابگاه اتفاق بیفته به این تابلویی بعد فرداش تو یه خوابگاه دیگه اون هم کوی که اصلا گیت ورود داره و کارت میبینن و اینها دقیقا به همون ترفند دزدی انجام بشه (یارو میرفته در اتاقها رو میزده ببینه خوابن یا نه اگر درو باز میکردن واسه اینکه نگن اینجا چیکار میکنی  می پرسیده: امید نصیری می شناسی؟!! و می رفته! اگر هم در نمی زدن که خب می رفته خیلی راحت اموالشون رو می دزدیده! یه همچین شیوه تابلویی فردا شبش تو یه خوابگاه عریض و طویلی مثل کوی تکرار میشه!! )عجیب نیست واقعا؟! من فکر میکنم اینها همه ش عمدیه. البته اینم نمیتونم انکار کنم که تو وجود ما کلا این توهم توطئه ریش دوونده!ولی دیگه...!
بعد سر یه اعتراضی که قبل عید بود و 6نفر از خوابگاه اخراج شدن و مثل اینکه 2نفرشون از دانشگاه هم اخراج شدن و خیلی ناجور شد و بچه هارو کتم زدن و اینها خیلی بی ربط شعارهای سیاسی شروع شد اون وسط!! واسه همین کلا همه چیز مشکوکه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">