خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

شب امتحان

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹ ق.ظ

من در حالی که دارم کاپوچینو می‌خورم و هنوز یک عالمه از مباحث امتحان فردامو نخوندم (و البته دارم می‌خونم) و دارم موسیقی گوش می‌دم و حالم کلییییی خوبه، دارم فکر می‌کنم که چقدر این ۹ماه تو زندگی شخصی من و حال من و نوع مواجهه‌م با استرس امتحان و درس و ... تاثیر مثبت داشته و چقدر زندگی کردن رو به معنای حقیقی کلمه یاد گرفتم. یه دفعه در حالی که وسط کلی درس که باید تا سحر تموم بشه احساس خوشبختی و خوشحالی کردم، حس کردم باید بیام حسم رو ثبت کنم برای خودم. بهترین تصمیمی که توی زندگیم گرفتم، بی‌شک تصمیمی بوده که اردیبهشت پارسال گرفتم:) و این رو این روزها بیش از هر زمان دیگه‌ای دارم با تمام وجود حس می‌کنم...خدا رو به خاطر این همه تغییرات مثبت شاکرم...

:)

  • مهسا -

نظرات  (۵)

  • یک تماشا چی
  • وضعتون خوبه ما چای میخوریم
    پاسخ:
    از این آماده‌ها بابا :)) بابام یکیشو بهم داده بودن که وقتی حالم خوب نیست و میخوام خوشحال کنم خودم رو بخورم:))
    ایول بر شما :) :*
    پاسخ:
    :ذوق :) :*
    اوکی! فکر کردم تصمیم در زمینه دیگری بوده مثلا دیدگاه های شخصی و احوالات روحی.
    پاسخ:
    عملا همین بود...تصمیم گرفتم به جای اینکه انرژیم رو روی کنار اومدن با تغییر محیط بگذارم، بگذارم روی تغییر درونی خودم...
    تصمیم اردیبهشت پارسال چی بود؟ ;)
    پاسخ:
    انتخاب رشته‌م که کلی اتفاق خوب به دنبال خودش آورد که حالم رو خوب کرد...
  • نشسته خنده
  • دنبال شدید خوشحال میشم شما هم ما رو دنبال کنین 
    در نشسته خنده منتظر شما هستیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">