خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

روز سمپاد

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ق.ظ


هرچه بیش‌تر فاصله گرفته‌ایم از روزهای دبیرستان، تبریک گفتن روز سمپاد به نظرم بی‌معنی‌تر شده. روزهای دبیرستان از چند وقت قبل‌تر انتظار ۱۴ اردیبهشت را می‌کشیدیم که مدرسه سالن می گرفت و جشن می‌گرفت و کلی خوش می‌گذشت بهمان. حالا اما دیگر هیچ معنای خاصی برایم ندارد این روز. مدت‌هاست سمپاد را با تمام خاطراتش چال کرده‌ام گوشه‌ی قلبم. گاهی از دستش عصبانی می‌شوم. برای اینکه این همه  پرفکشنیست تربیتمان کرده و گند زده به زندگیمان. گند زده به زندگی منی که از هیچ چیز راضی نمی‌شوم و همه‌ش دنبال چیزهای بهترم. گند زده...گاهی هم البته ازش ممنون می‌شوم بابت این حجم از بلندپروازی و رویاپردازی که بهم داده...پارادوکس عجیبیست...

به هر روی روز سمپاد را به کسانی که هنوز سمپاد را دوست دارند تبریک می‌گویم.



بی‌ربط‌نوشت: خنگ خودتی:||||||||||||||||||||||||||||||||

  • مهسا -

نظرات  (۵)

البته من منظورم «روز سمپاد» بود نه خود سمپاد!
پاسخ:
آهاااا :)
من هم تبریک میگم. برای من کفه مثبت اش سنگین تر است، دوستان خوبی پیدا کردم، آدمهای خوش فکری که یک در هزار پیدا می شوند. اینده تحصیلی ام را هم به کل تغییر داد... گرچه جنبه منفی اش هم گاهی آزار دهنده است
پاسخ:
دقیقا فکر می‌کنم جنبه‌ی مثبتش بیش‌تر بوده...:)
به عنوان یه غیر سمپادی همیشه احساس می‌کنم چیز چرتیه! و صرفا باعث میشه یه سری از آدمای جامعه از بقیه جدا بشن! همین!
پاسخ:
الان چرته ولی زمان ما واقعا نبود.
من اگر سمپاد نبود، می‌رفتم مدرسه‌ی دولتی چون توایی پرداخت هزینه‌ی غیرانتفاعی رو نداشتیم. مدارس دولتی اصفهان هم که ...
زندگی من کاملا زیر و رو شد با قبول شدنم توسمپاد و درس خوندن و ... م.
تقریبا درک میکنم چی میگی
امسال برای منم معنی نداشت. 
گرچه تا همیشه مدیون سمپادم و میدونم اگر نبود یا من عضوش نبودم خیلی فکرا رو نداشتم. خیلی فکرا رو نمیکردم. اما پارسال تابستون که با دوستای مدرسه یه دورهمی گذاشتیم تماااام ذهنیت من از بچه‌های سمپاد فروریخت. 
:'-(
پاسخ:
منم خودم رو مدیون سمپاد می‌دونم محیا. ولی نمی‌دونم کفه به سمت خوبی‌هاش سنگین‌تره یا بدی‌هاش. من واقعا دارم اذیت می‌شم...
روزمون مبارک. :-"
پاسخ:
مبارک«تون» باشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">