خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

عقد

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۲ ق.ظ
باورم نمی شد لحظه ای که پدرم خطبه عقد برادرم را خواند، من چشمهام را بسته بودم و داشتم زیر لب دعا می خواندم...و حتی قطرات اشک... لحظه بسیار زیبا و معنوی بود...
ایرادی نمی گیرم که چرا تقریبا هیچ چیز طبق اعتقادات من نبود. هرکس اعتقاد خودش را دارد و طبق همان هم باید زندگی کند. از خداوند بزرگ میخواهم که برای من همه چیز طبق اعتقاد خودم پیش برود.
مبارکشان باشد...
من هنوز ناباورم...
خوشحالم!
خیلی ساده!
خوشحالم :)
یک جور خوشحالی عمیق...
از ته ته ته دلم!
هنوز باورم نمی شود آن که نشسته بود پای سفره عقد برادر من بود! رضای من! عزیز من! :)
از این به بعد باید همسر و همسفرش هم عزیز من باشد! سپیده بانو :)
  • مهسا -

نظرات  (۳)

سلاممم بر خواهر شوهر محترم.....!

مبارک باشه.....

خیلی خوبه که به تصمیم برادرت احترام میذاری.... انشالله سپیده خانوم هم یک خواهر واقعی میشه برات و به وسیله اون با برادرت هم حتی از قبل صمیمی تر میشی....

پیش داوری ها را بذار برای دیگران. تو خودت را درگیرش نکن.....

پاسخ:
خیلی ممنون! دعا کنید که خدا همراه زندگیشون باشه!
من که خیلی دوستش دارم! تا جایی که داداشم گفته اونم منو دوست داره! امیدوارم که همینجوری بمونه همه چی!

تبریک میگم... امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشند....

چقدر دوست دارم که نگرش مثبتی به این ازدواج و عروس خانم داری....

پاسخ:
ممنون! :) آخه خیلی دوست داشتنیه!
کلی مبارک باشه مهسا
ایشاللا که خوشبخت بشن :)
پاسخ:
مرسی سعیده جان! :) دعای خیر همراهشون کن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">