خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

نسیان

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ

تمرینی که ۱۰-۱۲ روز مهلت انجام داشته را روز آخر باز کرده‌ام که بنویسم! همان اول که بازش کردم، چشمم افتاد به سطر اولش و حس غریبی بهم دست داد...

  • مهسا -

نظرات  (۱۱)

چه تمرین دهنده ى نازى :)
اره
دل ادم میگیره
چقدر خدا غریب شده بین ما ادم
ا
دلم تنگ شد برای دانشکده و استرس هایش!!!
پاسخ:
:))
آره...:|
  • یک روز بدون گناه
  • سلام
    فردا 10 ابان هست و روزبدون گناه کمپین
    لطفا اخرین مطلب وبلاگ کمپین به نام گلایه رو بخونید و نظر خودتونو بذارید
    ممنون
  • ستاره های شب دنیا
  • رِجالٌ لا تُلْهیهِمْ تِجارَةٌ وَ لا بَیْعٌ عَنْ ذِکْرِ اللّهِ وَ إِقامِ الصَّلاةِ وَ إیتاءِ الزَّکاةِ یَخافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فیهِ الْقُلُوبُ وَ اْلأَبْصارُ ...
    پاسخ:
    خوش به حالشون... :(
    اووووووووووف 
    خدارو شکر 
    اصلاً داشت چند سال از امید به زندگیم کاسته می‌شد به خاطر این مسئله
    پاسخ:
    :))
    من درسای برقی رو نمی‌دونما! یه موقع داشته باشن! :دی
    ولی فعلا علی‌الحساب امیدوار باشین به زندگی :))
    من خودم بچّه خوبیم تمرین می‌کنم 
    استاد تمرین بده امّا حل تمرین نزاره :(
    پاسخ:
    آهااان! نه کلاس حل تمرین نداریم ما...
    تو ارشد باز هم حل تمرین داریم؟
    چه وضعشه؟
    آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
    پاسخ:
    معلومه :)) مگه بدون تمرین آدم درس یاد می‌گیره؟ :))
  • ام اسی خوشبخت
  • باید استاد جالبی باشن
    کاش هرگز فراموش نکنیم برای چه کار به دنیا اومدیم.
    پاسخ:
    استاد ننوشتن اینو...یکی از TAها نوشته...
    واقعا ای کاش :(
    موضوعات وبلاگتون رو متنوع ترکنین خیلی بهتره
    پاسخ:
    هدف وبلاگ من مشخصه :) برای پربازدید شدن نمی‌نویسم! برای ثبت این روزهام می‌نویسم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">