خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

تغییر سبک زندگی/۱

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ


چند وقت پیش با صبا حرف می‌زدم می‌گفت عصرها دانشجوها و استادها همه با هم لباس ورزش می‌پوشند و دور دانشگاه می‌دوند و ورزش و شادی و تفریح می‌کنند! به من گفت تو ارشد مثل لیسانس نباش! ماها خیلی خل بودیم! همه‌ی روزمون رو پای لپ‌تاپ می‌گذروندیم بی هیچ ورزشی. برو ورزش کن. تفریح هم حتماااا بکن. اینجا به تفریح خیلی اهمیت می‌دن. همه چیز باید سر جای خودش باشه.

در راستای همین صحبت‌ها تصمیم گرفتم یه سری تغییرات در ابعاد مختلف سبک زندگیم بدم. فعلا در این راستا یکی مطالعه رو برگردوندم به برنامه‌ی روزانه‌م و از نت‌گردی بی‌هدف بیهوده کم کردم. یکی هم اینکه رفتیم کلاس زومبا اسم نوشتیم دانشگاه! :)) ۱۰ تایی با هم با بچه‌های دانشگاه :دی یکی هم اینکه امروز رفتیم کوه و ان‌شاءالله اگر بشه قراره ادامه‌دار بشه این کوه رفتن‌های جمعه. فکر می‌کنم جمعه رو حق دارم بذارم برای تفریح...

امیدوارم خدا کمکم کنه که این گام‌هایی که برداشتم ادامه‌دار باشن و همچنین در جنبه‌های دیگه‌ای که مد نظرم هستند هم بتونم تغیرات رو اعمال کنم...



  • مهسا -

نظرات  (۳)

چه خوب! :)
پاسخ:
:)
چه خوب :))
کجا میری زومبا؟ منم دنبال کلاس ورزش نزدیک دانشگام
پاسخ:
:))
عه؟ خود فنی!نزدیک متال!
ساعت ۱۲ تا ۱ ایروبیک داره. ما رفتیم حرف زدیم واسمون زومبا بذارن شد ۱ تا ۲ یکشنبه سه شنبه.
ان شا الله که موفّق باشید و حسابی خوش بگذره 
من هم بعداً شما رو الگو قرار می‌دم :دی (البته منظورم کوهنوردی دو و شنا بود فکرتون پیش کلاس زومبا نره‌ها :-" )
پاسخ:
ممنون
خیلی هم عالی
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">