خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

کار

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ


وقتی در عرض کم‌تر از ۲ ماه ۶ تا پیشنهاد کاری خوب رو مجبور می‌شی رد کنی به خاطر درس، گیج و سردرگم می‌شی و به این فکر می‌کنی که تو دنیایی که پر از بی‌کاریه، از دست دادن این همه فرصت شغلی، کار درستیه یا نه؟

امیدوارم تا وقتی من فارغ‌التحصیل بشم از ارشد هنوز اینقدر کار باشه برای یه مهندس کامپیوتر...


پ.ن: اینم از هفتمیش...چه کنم؟

  • مهسا -

نظرات  (۵)

Khosh be hale shoma computerized ha! :)
اِاِ
پز رشتتون نیاید :دی (شوخی :) )
پاسخ:
:))
پز چیه :))

خب اینجا تفاوت دانشجوهای دانشگاه‌های عادی و تهران مشخص می‌شه
البته الان برای منم کار هست اما سربازی دارم (تازه اونم یه فرصت شغلی با واسطه :)) )
+حقوقش کمه :|
پاسخ:
شما برقید.
من منظورم برای کامپیوتر بود. برای رشته‌ی ما بسیار کار هست و البته که در مورد کامپیوتر اسم دانشگاه خیلی مهمه...

وقتی این پست رو خوندم یاد این پستتون افتادم

http://khabgahneveshteh.blog.ir/post/347
 جا داره اون آقا این پست امروز هم بخونه :دی
اگه رفتین سرکار و مزه‌ی پول رو چشیدید دیگه به این آسونی ازش خارج نمی‌شید
بنظرم علم اندوزی با کار بحثش تا حدی جداست باید یکی رو انتخاب کنید
(راستی شما چقدر کله گنده حساب می‌شید که 7 فرصت شغلی خوب رو رد کردید :-؟ )
پاسخ:
وااااقعا :)))
یکی از شرکت‌ها بهم گفتن که شما خیلی آکادمیکی و کلا همه‌ی کارهایی که کردی الگوریتمی و پژوهشیه و نه دولپینگ. گفتن باید کاملا رویکردتو عوض کنی برای کار. من از کار آکادمیک به شدت لذت می‌برم. ولی پول می‌خوام خب :))
نه بابا کله گنده چیه...همه همینن...
امم... یه چیزایی می‌گفتن که کامپیوتریا از ترم دو و سهٔ لیسانس سر کار اند و اینا... الکی بوده پس؟ می‌خواستن گولمون بزنن؟ :-"
پاسخ:
نه! از ترم ۳ اینا می‌تونن برن سر کار. من تابستان بعد از ترم ۴م رفتم سر کار. اما سنگینی درس‌ها به اندازه‌ای هست که آدم نتونه هم به کار برسه هم به درس. در نتیجه درس رو ترجیح دادم. (کار بسیار درستیه تو دوره‌ی کارشناسی)
ولی مطمئن نیستم تو دوره‌ی ارشد هم کار درستیه یا نه... بستگی به هدف آدم داره. از طرفی ناراحتم که تو ۲۲ سالگی درآمدی از خودم نداشته باشم و از طرفی اگر برم سر کار گند می‌خوره به معدلم و دیگه نمی‌تونم رزومه ی خوبی جمع کنم برای خودم و اگر بخوام برای phd اپلای کنم، شانسم رو میارم پایین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">