خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

کنکور!

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ


خب!

تموم شد :)

خوشحال!

  • مهسا -

نظرات  (۴)

مبارکههههه... اطلاعات بیشتر پلیز! :)
پاسخ:
مرسیییی :) به روی چشم الان میام اطلاعات می‌دم :))
میل خودتونه 
اما اگه من بودم می رفتم :-"
پاسخ:
:)

فکر کنم یه سری ها تو سمپادیا منتظر باشند بری رتبتو اعلام کنی
پاسخ:
سلام. من سمپادیا نمیام :)ولی بهشون بگید خوب شدم خداروشکر :)
یعنی چی که تموم شد؟
رتبه ات چطور شده؟؟؟
پاسخ:
سلام. خوب شدم خداروشکر :) پیغام خصوصی بهتون می‌دم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">