خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

۱۱سال پیش!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ

دیشب دیدم مهسا، دوست صمیمی دوران دبستانم تو واتس‌اپ چندتا عکس فرستاده از یادگاری‌های دوران دبستانمان...نامه‌هایی با جملات و خط به غایت کودکانه... و من مبهوت ۱۴ سالی که از شروع دوستیمان گذشته و ۱۱ سالی که از تاریخ روی نامه‌ها عبور کرده‌ایم...
از بعد از دوم دبستان که مهسا را دیدم، همه‌ی دخترهای عینکی کوچک به نظرم شبیه او هستند... حتی هنوز هم هر دختر بچه‌ی ۷-۸ ساله ی عینکی می‌بینم به یاد مهسا می‌افتم. بعدترها  در آستانه‌ی ورود به دانشگاه خودم عینکی شدم ولی تا همیشه عینک برایم یادآور مهساست...

پ.ن۱: وقتی زنگ می‌زدم به خانه‌شان برای حرف زد نبا مهسا، می‌گفتم: مهسا هست؟ پدرش می‌پرسیدند: شما؟ می‌گفتم مهسا... پدرش قاه قاه می‌خندیدند که با خودت کار داری؟ :دی آن موقع‌ها بابای مهسا جوان‌ترین بابایی بودند که دیده بودم... ۳-۴ سال پیش که برای آخرین بار دیدمشان موهایشان بیشتر به سفیدی می‌زد دیگر...
پ.ن۲: هم خطم بد بوده و هم نقاشیم!! :))












راستـــــــــــــــــی یک عشقولانه‌ی کامپیوتری دیگر هم الان تو گوگل پلاس دیدم:




پ.ن: خواندن پست‌های عاشقانه‌ی وبلاگ کسی وقتی مخاطب خاصش را می‌شناسی خیلی لذت‌بخش است... هر خطش برایت معنی می‌شود... و هر واژه‌اش برایت یک دنیاست... و دلت می‌خواهد ته این فراق‌ها، ته این عاشقانه‌ها، وصال باشد برای صاحبشان :)
  • مهسا -

نظرات  (۵)

از همه جاش باحال تر اون امضای shahshahany بود. :))
پاسخ:
:))

عجیبه برای پست یا علی نمیشه نظر داد!!!

قالب جدیدت مبارک....

نه از اثرات وبلاگت نیست من کلا خیلی خواب بچه های دبیرستان و لیسانس را میبینم. بیشتر از اونی که تو بیداری بهشون فکر کنم! اون هم چه کسایی.....!!!

اگه بهت بگم تو خوابم با کیا هم اتاقی بودم میترکی از خنده :دی

پاسخ:
بگیییییییییییییییین :دی

اون پسته زیادی دلی بود گفتم نظراتشو غیرفعال کنم... :)
همین الان :-"
ممنون واقعا
  • الهه نوراللهی
  • مهسا ؟ :) 

    خوبی ؟ :)

    پست بالایی؛ فقط احساسم یه :( عمیق با همون لبایی که گاها بیشتر خمیده میشن ..


    پاسخ:
    سلام دوستم... دلم برات تنگ شده بود :)‌ امیدوارم خوب خوب باشی...
    ایشاللا لبت همیشه :) باشه...
    :x
    چقد حالم خوب می شود..
    پاسخ:
    :)
    هانیه ایمیلت رو چک کردی؟ جوابتو دادم ها...درمورد فیزیک...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">