خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

The Last Beginning

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

به نام حق :)


پ.ن: من و تختم و کودک درونم :))






  • مهسا -

نظرات  (۴)

 کود‌ک د‌رون، کود‌ک خرد‌سالی د‌رون شماست  که مایل است مراقبت شود‌، د‌وست د‌اشته شود‌.

این کود‌ک خرد‌سال که از د‌وران کود‌کی با شما بود‌ه، هنوز هم به عنوان یک کود‌ک د‌ر د‌رون شما باقی ماند‌ه است.

کود‌ک کوچولو و شیطان د‌رون شما رام و کنترل شد‌ه است. او مجموعه‌ای از هیجانات و احساساتی است که شما د‌ر د‌رونتان د‌ارید‌ و آنها را کنترل می‌کنید‌. همه این هیجانات و احساسات خوشایند‌ و ناخوشایند‌، کود‌ک د‌رون شما را تشکیل می‌د‌هند‌.

پاسخ:
بلی :)

به به.... اختصاصی ترین محل خوابگاه..... امن و آرام.... من هم تختم را دوست داشتم ولی کودک درونم کوچکتر از مال تو بود ;)

از هم اتاقی ها راضی هستی امسال؟

از خوابگاه بیشتر بنویس و عکس بذار. حس جالبی داره برای من!

پاسخ:
کودک درون :))

منم خیلییییییی تختمو دوست دارم :ایکس اصلا باهاش یه رابطه‌ی معنوی خاصی برقرار می‌کنم همیشه:دی
امروز تازه اومدم خوابگاه. فردا ترممون شروع می‌شه. هنوز زوده برای نظر دادن درموردشون :) یکی که همون مه‌زاد هست. دوتای دیگه جدیدن. یکی دوست مه‌زاده و همکلاسیشه. یکی هم عمرانه و کرده. ولی داره اتاقشو عوض می‌کنه بره پیش دوستاش.

در روزهای بعد حتما بیشتر می‌نویسم از خوابگاه :)
ای جان چه خوشگله :ایکس
فردا شروع می‌شه کلاساتون؟
پاسخ:
مرسیییی :دی
بلی :)
مهسااااااااا
دلم برا خوابگاه تنگ شد! دلم خوابگاه خواست :|

چقد تختت خوشگله :)
پاسخ:
منم دلم تنگ شده بود :دی
مرسیییی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">