خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

لعنت به تحریم!

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

الان یه هفته‌ست که دارم سعی می‌کنم تحریم سرویس‌های گوگل رو بپیچونم و هنوز موفق نشدم :(

هر بار سر انجام هر پروژه هرچی فحش بلد نیستم(!) نثار مملکت می‌کنم :( همه چیز یا فیلتره یا تحریم... واقعا خسته شدم!

همه‌ی راه‌هایی که پیدا کردم تو اینترنت رو تست کردم. به هرکی که فکر می‌کردم ممکنه بتونه کمک کنه ایمیل زدم. ولی هنوز هیچ فرجی نشده...

:(


+از دیدن این صفحه خسته شدم...هربار کدم رو اجرا می‌کنم و می‌رسم به این صفحه از خودم می‌پرسم من اینجا چی کار می‌کنم؟!


پ.ن: بالاخره تونستم مشکل رو حل کنم...عجب سمجی بود!! با ف*ی*ل*ت*ر شکن و vpn و اینا راضی نمی شد...
مجبور شدم کل کد لایبرری google-clients-api-php رو بخونم تا بتونم مشکل رو حل کنم...


  • مهسا -

نظرات  (۴)

تو تونستی تهدید ها رو به فرصت تبدیل کنی و چیزای جدید یاد بگیری :))
پاسخ:
دقیقا :))

خیلی خوبه که تونستی دورش بزنی تبریک..................................و آفرین............

ببین کار به کجا رسیده که برای چی تبریک و آفرین میگیم!!!!ولی حقشونه......

پاسخ:
دقیقا اینقدر خوشحال شدم از پیچوندنش که یادم رفت از خودم بپرسم چرا اصلا باید تحریم باشیم؟!‌ خیلی غم‌انگیزه ها!
دیدی تحریم باعث میشه قوی تر بشی؟! :)))
پاسخ:
تبدیل تهدید به فرصت که می‌گن همینه دیگه :))
سلام. وی پی ان استفاده کردی؟ 
من نمیدونم این ارور از کدوم سرویس گوگله ولی برای اون سرویس هایی که ارور 404 میده و میگه کشور شما بلاکه. وی پی ان حلش میکنه.

* اینم لینک یه وی پی ان رایگان و خیلی عالی. ainita.net
پاسخ:
مرسی :)
نه با آنتی‌فیلتر حل شد و نه با vpn.
بالاخره مجبور شدم برم تو Google_IO_Curl و برای کلاینت پروکسی بذارم :دی یه سری باگ هم مجبور شدم رفع کنم چون قاطی می‌کرد با پروکسی.
بالاخره نیم ساعت پیش حل شد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">