خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

غرغرهای یک بچه‌ی کنکوری!!‌ -۱

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

خب!

من که همینطوریش هم غرغرو هستم!‌ کنکور هم که دیگه واقعا بهترین بهانه‌ست واسه هی غر زدن! اصلا پتانسیل خودش بالاست برای آدم رو به غر درآوردن!!‌:))

الان که دارم درس‌ها رو می‌خونم، و چیزهایی رو که قبلا متوجه نمی‌شدم به راحتی می‌فهمم(حتی مدار الکتریکی۱ !!!)واقعا برام سوال پیش آمده که من دقیقا تا ترم۴ داشتم چه غلطی می‌کردم که فکر می‌کردم دارم درس می‌خونم و این‌ها رو نمی‌فهمیدم و نمره‌هام هم بد می‌شدن؟! نه واقعا؟!

و با آمدن نمرات این ترمم و گرفتن ۲ عدد ۲۰ سه‌واحدی و خوب بودن بقیه‌ی نمراتم و تجربه‌ی معدل بالای ۱۸ توی دانشگاه، چیزی که برام حتی در حد رویا هم نبود، برام سوال دیگه‌ای پیش آمده که من چرا ۴ترم اول مثل این دو ترم درس نخوندم؟ چرا بلد نبودم چه‌جوریه درس خوندن دانشگاه؟ لعنت به خودم که اگر ۴ترم اول مثل این دو ترم بودم الان مجبور نبودم به جای انجام کارهای هیجان‌انگیز تو آزمایشگاه‌های دانشگاه، درحال درس خوندن واسه کنکور باشم :| (و بیشتر از اینکه بخونم، جو خوندن دارم!‌یعنی بیشتر از خوندن فکرش آزارم می‌ده!) و این واقعا بی‌انصافیه... این تابستون که من دستم بند بود هزار تا پیشنهاد هیجان‌انگیز بهم شد واسه انجام کار تو تابستون و تو طول ترم بعد و من مجبور شدم یکی پس از دیگری همه رو skip کنم به جز یکی...

بعله!

این بود از غرغرهای من :دی

حالا برم DS و نظریه بخونم...

  • مهسا -

نظرات  (۴)

منم ترم چهارم تموم شده و به شدت معتقدم که هنوز یاد نگرفتم تو دانشگاه چطوری باید درس بخونم! و این از وضع نمره هام کاملا مشخصه...! حالا تو خود به خود دیگه یاد گرفتی چطوری درساتو بخونی یا کار خاصی انجام دادی؟!
اگه تاکتیک خاصی داری به منم بگی خیلی ممنون می شم ;)
پاسخ:
نه هیچ تاکتیک خاصی نداره. درسخ وندن تو دانشگاهو آدم خودش باید یاد بگیره. متاسفانه چیزیه که قابل آموزش نیست و من خیلی دیر یادش گرفتم! یعنی ترم۵.
تولد، تولد، تولدت مبارک! :D 
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی :ایکس :دی
اصولا با گذشت زمان ذهن برای فهمیدن مطالب رشته تحصیلی آماده تر  میشه!!! من هم همین طور بودم!! انگار فهمیدن برخی چیزها راحت تر میشه! شاید هم مغز برای رشته مورد نظر کانالیزه و مرتب میشه با گذشت زمان!
پاسخ:
شاید!
راست هم می‌گید :) چون الان با دید بیشتری درس‌ها رو می‌خونم!

بابا تو که بازم زود یاد گرفتی تو دانشگاه چطوری درس بخونی. من تو دوره دکتری یاد گرفتم :))))))))))))))))))

اگه نمیخوای به رشته ربطش بدی بگم که مطمئن باش بعد از این پیشنهادهایی که بهت میشه هیجان انگیزتر هم میشه. تازه هرچی سطح علمیت بالاتر بره( که مدرک یه نماد از هزارانه) هیجان کار بیشتر و بیشتر میشه لذا فعلا فقط و فقط درس بخون

اینو منی میگم که دیر یاد گرفتم خوب درس بخونم....

 

پاسخ:
:))‌برقی‌ها از این حرفها زیاد می‌زنن البته الهام خانوم :-" بعد مثلا به نمره‌ی ۱۸ می‌گن بد ما می‌گیم عالی :))
نه خب به رشته ربطی نداره این. قبول دارم. ولی اون قضیه کاملا مربوط به رشته بود. کاملا!
قبول دارم :)
فقط حوصله‌ی درس خوندن ندارم :))‌ سخته! به خصوص ماه رمضون :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">