خوابگاه‌نوشته‌ها

خوابگاه‌نوشته‌ها

تا ۷ سال قبل برای من فقط یک "هم" معنی داشت و آن هم هم‌وطن بود! می‌فهمیدم که در غربت چقدر وطن می‌تواند بشود نقطه‌ی مشترک و پیدا کردن یک هم‌وطن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد! از وقتی خوابگاهی شدم، "هم"های جدیدی برایم معنا پیدا کرد!شاید برای کسی که زندگی خوابگاهی را تجربه نکرده باشد، "هم اتاقی" هیچ مفهومی نداشته باشد!می خواهم اینجا خاطرات "هم اتاقی" بودنم را بنویسم...

بایگانی
پیوندها

رمضان

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ
فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی

وَالْحَمْدُ للهِ الَّذی لا اَرْجُوغَیرَهُ

تمام سپاس از آنِ او که دلم به غیر او خوش نیست؛



وَلَوْ رَجَوْتُ غَیرَهُ لاَخْلَفَ رَجآئی

که اگر به دیگران دلخوش بودم، ناامیدم می کردند؛



الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی وَکَلَنِی إِلَیْهِ فَأَکْرَمَنِی

تمام سپاس از آنِ او که پیش او عزیزم

و روزگارم را خودش رو به راه می کند؛



وَ لَمْ یَکِلْنِی إِلَى النَّاسِ فَیُهِینُونِی

که اگر روزگارم مرا به این مردم وا می گذاشت، خوارم می کردند؛



وَالْحَمْدُ للهِ الَّذی تَحَبَّبَ اِلَی وَهُوَ غَنِی عَنّی

تمام سپاس از آنِ او که نیازی به من نداشت ولی گفت که دوستم دارد؛



الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی یَحْلُمُ عَنِّی حَتَّى کَأَنِّی لاَ ذَنْبَ لِی

تمام سپاس از آن او که بامن صبوری می کند،

که گویی هیچ سیاه کاری نکرده ام؛



فَرَبِّی أَحْمَدُ شَیْءٍ

پروردگارم، بهترینِ من است.
  • مهسا -

نظرات  (۶)

تا حالا این دعا رو نخوندم؛ الان احساس کردم چیز بزرگی رو از دست دادم این همه مدت، ...

× چه طور بهت بگم دارم تک تک پستهات رو میخونم ؟! :دی نمیتونم همه‌ش رو به این زودی تموم کنم، ولی قول میدم تمامش رو بخونم، :) و همچنان لذت ببرم و یاد بگیرم از پستهات، :)
پاسخ:
:)
مرسی دوست عزیز من...مرسی...خیلی لطف داری و اقعا!
  • زهرا نادری
  • :)
    عـــــــــــــالی :))
  • زهرا نادری
  • دشمنت شرمنده! :)
    مرسی الان خوب شد البته فقط کافی بود زوم کنیم.
    ما هم خیلی التماس دعا داریما! :) نماز روزه هات قبول
    پاسخ:
    محتاجیم زهرا خانوم گل :*
    ا.ن پیشیه هم خحیلی خوب بود که وسط کارم فرستادی! داشتم از خستگی ولو میشدم دیگه رسما :دی بعد من زدم ببینم چیه تا گوشاش لود شد نزدیک بود جیغ بزنم از خوشحالی :دی بعد میخواستم بذارمش بک گراند کامپیوتر شرکت :)) دیگه آبروداری کردم :دی همینطوریشم تا پام رسیده پشت این کامپیوتره همه چیشو صورتی کردم تا کاملا مشخصث باشه یه دختر داره از این کامپیوتر استفاده میکنه :))
  • محمدمهدی ظاهرنسب
  • خیلی نرم! :)
    پاسخ:
    :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیـــــــــم :)
  • زهرا نادری
  • مهسا جان اگه می تونی فونتشو عوض کن خیلی ناخواناست! :)
    پاسخ:
    شرمنده! چون کپی پیست کرده بودم فونتش اینجوری شده بود :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">